|
מה שנשאר תערוכת יחיד | נעמה עילם
27 שנים של חיים בבית אחד. משפחה, עבודה, חלומות, משברים, ורגעים שנשארים רק בזיכרון. בעוד זמן קצר הבית יתרוקן לקראת הריסה. במקום להיפרד בשקט, החלטתי לפתוח אותו בפעם האחרונה - כתערוכה. אני מזמינה אתכם לבקר בין החדרים, העבודות והעקבות שנותרו מאחור.

פתיחה: יום שישי | 26.6 | 11:00–16:00 התערוכה פתוחה עד 4.7 שישי 11:00-16:00 שבת-חמישי 11:00-14:00 | 17:00-20:00
כתובת: השקמה 5, כניסה 3, דירה 5, רמת השרון. הכניסה מרחוב יצחק אלחנן 4 קומה ג' | ללא מעלית
|