 |
תגובות גולשים [ 3 ]
|
 |
|
|
[1] יגל
יום שלישי 20 יולי 2004 09:54
|
|
מה זה הדבר הזה ? דרוש הסבר
|
|
[2] יגל
יום שלישי 20 יולי 2004 09:54
|
|
מה זה הדבר הזה ? דרוש הסבר
|
|
[3] ערן
יום רביעי 28 יולי 2004 13:24
|
|
העבודות של המולטילוק היו יכולות לבייש ילד בגן-בתעשייתי הרמה של בצלאל ירדה לקנטים!-שנקר לעומת זאת הפתיעו לטובה-אמנם לא היה מבחר אבל יש חשיבה מאחורי הדברים
|