|
מבנה התחייה 14 בתל אביב, יקיים ביום המיחזור הישראלי מרתון יצירה לילי בו ייקחו חלק 30 אמנים, מעצבים ויוצרים. במהלך המרתון שיימשך 14 שעות, ייצרו האמנים בחומרי פסולת תעשייתית שמייצרים בתי המלאכה והתעשייה במתחם, ויעוררו אותם לחיים לכדי יצירות אמנות. בתום המרתון הלילי ב-9 בדצמבר יוצגו היצירות, בתערוכת פופ אפ ושערי המבנה יפתחו לקהל הרחב שמוזמן לבקר ולהנות מהיצירות ואף לבחור את היצירה האהובה עליו, שתירכש על ידי קבוצת מנרב וקבוצת ריאליטי שמבנה התחייה 14 בבעלותם.
בנוסף לתערוכה, מוזמן הקהל לקחת חלק במגוון אירועים: האמנים ובעלי המלאכה במקום יפתחו את דלתם ויארחו את הקהל במגוון סדנאות, הרצאות ויצירה משותפת. סטודיו 'פליסה ארט' יקיים סדנת ייצור פליסה, 'סטודיו 1220' יקיים סדנת קרמיקה, 'סטודיו קונטרה' עם ציור על קנבס אנושי [קעקועים], וסדנת נגרות ב'נגריית אסטביל'. בנוסף, הרצאות נוסח TED על עיצוב, צריכה, שימוש חוזר והתבוננות יצירתית על אשפה ועל משבר האקלים - כהזדמנות. מוסיקה של להקת ג'מליאל, ואוכל ושתייה של סטודיו 207 ישלימו את החוויה למבקרים.
 אורי גולברט – סטודיו לאומנות, צילום מיכל מנצור
 ספה - אריק בן שמחון מתחם התחיה 14, צילום מיכל מנצור
במבנה זה שנבנה בשנות ה-60, קיימים כ -44 בתי עסק שונים ומגוונים מבתי מלאכה מסורתיים, סטודיו לאומנים ממגוון דיסדציפלינות, חללים חברתיים ותרבותיים ומפעלי ייצור טכנולוגיות מהמתקדמות בעולם. לכל אחד מבתי העסק השונים ישנה פסולת ייחודית ומעניינת, כמו: שבבי אלומיניום, שבלונות תעשייתיות, סוגי פלסטיק שונים, קרטון ונייר, ברזל, עץ, ספוג ועוד.
 מתחם התחייה 14, צילום יוליה אוריה שלומנזון
9 בדצמבר, 11:00-16:00 התחייה 14-תל אביב, הכניסה חופשית! פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק: 'התחייה 14- מרחב מלאכה ויצירה'
|