|
מיצב רישומים בזמן אמת - הגלריה לאמנות שבטית מציגה את התערוכה ''הדלקתי אששש''. התערוכה היא מיצב רב תחומי של האמנית אופירה אבישר. הגלריה תהיה עטופה כולה בניר שחור , קירות ורצפה וההתרחשות תהיה דינמית.
במיצב ייקחו חלק דמויות תלת מימדיות, תאורה ממוקדת, רישומים הנעשים בזמן אמת בגלריה, רישומים ממוסגרים, פינות להצצה נסתרת ושיתוף הקהל. שירים יהיו כתובים במרחב ודמויות יעופו בו. המקום ייצר חוויה רבת רבדים עצובה שמחה וקסם על פני תהום. צילומים ווידאו: אופירה אבישר ופטרה פאול. הגלריה לאמנות שבטית& אמנות ישראלית היא מקום מפגש בין אמנות שבטית מסורתית לאמנות ישראליות עכשוויות.
 קרדיט צילום: אופירה אבישר ופטרה פאול
 קרדיט צילום: אופירה אבישר ופטרה פאול
הגלריה לאמנות שבטית מציגה ''הדלקתי אששש'' פתיחה: יום ג', ה-18 באוקטובר בשעה 19:00 בערב נעילה: ה-22 באוקטובר. שעות פתיחה: שלישי-חמישי 11:00-18:00 שישי שבת 10:00-14:00 שיח גלריה, ביום ו', ה-21 באוקטובר, בשעה 12:00 בצהריים. רח' מרכז בעלי מלאכה 13 - תל אביב במקביל לרח' שנקין. חניה בחניון בצלאל או בחניון שביוחנן הסנדלר. הכניסה חופשית.
 הזמנה לתערוכה, קרדיט צילום: אופירה אבישר
|