|
כדי להכניס קצת צבע לתקופה האפורה של הקורונה, יצרו הסטודנטים של מהמחלקה לתקשורת חזותית, במוסררה - ביה'ס הרב תחומי לאמנות וחברה ע'ש נגר, תערוכת איור בשם 'מרחק-ריחוק', אשר נוצרה בשיא הגל הראשון של מגפת הקורונה. הסטודנטים יצרו כרזות מאוירות ברוח התקופה בפורמט ייחודי המגדיר הלכה למעשה את מרחב הריחוק החברתי - 2 מטרים בין אדם לאדם.
 דימוי: הילי דוד.
סטודנטים מציגים: הדר מרדכי, חגית פרנקל, הילי דוד, מלק מטר, מירב רוזנברג, ניר קליינמן, שיר סמואל-טרגר, ורד צין-קליינמן, יובל זיקוט
הנחייה והפקת התערוכה: רינת גלבוע
מוסררה- ביה'ס הרב תחומי לאמנות וחברה ע'ש נגר רחוב הע'ח 9, ירושלים
|