תערוכת בוגרים של החוג לאמנות בקלישר
זוהי תערוכת הבוגרים של המחזור השני בחוג לאמנות בקלישר של המכללה להוראת טכנולוגיה.
החוג פועל במרכז תל-אביב, והוא מחובר בטבורו לדופק החיים של העיר.
בקמפוס עצמו וכחלק ממנו, פועלת הגלריה לאמנות ע"ש רחל וישראל פולק (קלישר), בה מוצגת תערוכת הבוגרים הנוכחית.
לכל אחד מהבוגרים חלל לעצמו, כמעט קומה שלמה להצגת המיצב שלו.
מנחה ואוצר: גדעון רכטמן
יעוץ: תמי כץ-פרידמן
 
 
פתיחה : 30 ביוני 2005 , בשעה 20:00
נעילה : 6 ביולי 2005 , בשעה 20:00
גלריה קלישר
המכללה להוראת טכנולוגיה
רחוב קלישר 5 ת"א
03-5165535
שעות פתיחה: ב'-ה': 17:00-20:00, ו': 10:00-15:30
--------------------------------
קישורים:
המכללה להוראת טכנולוגיה