Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום


  תיכנון הבית שלי    תיכנון הבית שלי עופר 03/11/2008 15:03:03
     עופר, ברשותך - רק לפי הנחיות מתכנן   עופר, ברשותך - רק לפי הנחיות מתכנן לירן, פורום הנדסה אזרחית 03/11/2008 15:25:32
  שאלות על תשתית לדק     שאלות על תשתית לדק מיכל 02/11/2008 11:04:54
    אצטרובלון בפורום עץ השכן הוא הכתובת....,זה בטוח   אצטרובלון בפורום עץ השכן הוא הכתובת....,זה בטוח star 02/11/2008 11:19:51
         השאלה היא לא על עץ אלא על תשתית   השאלה היא לא על עץ אלא על תשתית מיכל 02/11/2008 13:08:37
             לאור העקשנות שלך אני אנסה לעזור,אין חובה   לאור העקשנות שלך אני אנסה לעזור,אין חובה star 02/11/2008 13:46:21
                 תודה! אבל זו בדיוק היתה השאלה.....   תודה!  אבל זו בדיוק היתה השאלה..... מיכל 03/11/2008 13:04:25
                     לזה התכוונתי בדיוק שלא צריך לקשור בין סוגי הקרקע   לזה התכוונתי בדיוק שלא צריך לקשור בין סוגי הקרקע star 03/11/2008 13:52:02
                         תודה רבה   תודה רבה מ 04/11/2008 09:08:58
     star ו מיכל   <img border=0 src=smiles/101.gif> star ו<img border=0 src=smiles/107.gif> מיכל לירן, פורום הנדסה אזרחית 02/11/2008 19:32:12
   שבוע טוב לחברים\ות   שבוע טוב לחברים\ות <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 01/11/2008 21:24:14
  שבת שלום - אני הולך לצוף בסופ"ש בים המלח    שבת שלום - אני הולך לצוף בסופ"ש בים המלח לירן, פורום הנדסה אזרחית 30/10/2008 13:42:59
     לא שמענו שביקשת חופש מאיתנו :)   לא שמענו שביקשת חופש מאיתנו :) אווה 30/10/2008 17:57:57
        איזה כיף, עונה מצויינת   איזה כיף, עונה מצויינת דרורי בועז 30/10/2008 20:38:33
             כאילו קבלת פטור.?סבבה תבלה ותבלה טוב אתה מבין ש   כאילו קבלת פטור.?סבבה תבלה ותבלה טוב אתה מבין ש זיו שחף 30/10/2008 21:32:06
                שב"ש   שב"ש <img border=0 src=smiles/07.gif> גבי 31/10/2008 09:33:36
                    לירן? לקחת את ה הנייד?   לירן? לקחת את ה <img border=0 src=smiles/47.gif> הנייד? דרורי בועז 31/10/2008 14:48:09
       <img border=0 src=smiles/115.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 01/11/2008 21:22:59
         שיהיו עוד הרבה..   שיהיו עוד הרבה.. איתן כרמל 01/11/2008 21:31:13
            ה7 הראשונות קשות אחר כך מתרגליםמזל טוב   ה7 הראשונות קשות אחר כך מתרגלים<img border=0 src=smiles/04.gif>מזל טוב זיו שחף 01/11/2008 23:23:41
  מאזנת    מאזנת שלומי 29/10/2008 20:23:02
     קובץ מצורף שלומי וברוכים הבאים   <img border=0 src=smiles/115.gif> שלומי וברוכים הבאים לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:35:52
         קובץ מצורףמאזנת לייזר   מאזנת לייזר לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:37:18
             קובץ מצורףמאזנת   מאזנת לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:39:05
                ועד היום חשבתי שקוראים לזה ניווליר   ועד היום חשבתי שקוראים לזה ניווליר גרשון 29/10/2008 22:40:13
                    נדמה לי שזה מגיע מלועזית - level   נדמה לי שזה מגיע מלועזית - level <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:54:34
                     בלטינית או ספרדית מכנים את המכשיר ניבל   בלטינית או ספרדית מכנים את המכשיר ניבל חזי 14/11/2008 06:20:12
                         נסיון נוסף   נסיון נוסף חזי 14/11/2008 06:24:57
        benchmark - אולי מתאים יותר נ.צ ?   benchmark - אולי מתאים יותר נ.צ ? אווה 30/10/2008 07:26:38
            אווה - מתאים פיקס   אווה - מתאים פיקס <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 30/10/2008 12:46:04
     תודה ועוד משהו...   תודה ועוד משהו... שלומי 30/10/2008 17:48:31
         ללירן -רק להשכלה כללית המילה נביליר מקורה במילה   ללירן -רק להשכלה כללית המילה נביליר מקורה במילה דני.ר 30/10/2008 18:05:39
             עוד הערה קטנה-היום גובה הפילוס מתקבל ע"י מקלט   עוד הערה קטנה-היום  גובה הפילוס מתקבל ע"י מקלט דני.ר 30/10/2008 18:11:17
                מה ההבדל בין מאזנת לתאודוליט?   מה ההבדל בין מאזנת לתאודוליט? דרורי בועז 30/10/2008 20:22:16
                     אם עד עכשיו לא ענו לך ולא קבלת תשובה   אם עד עכשיו לא ענו לך ולא קבלת תשובה g 06/11/2008 16:16:51
                         אופס...תודה רבה לא שמתי לב לשאלה ...   אופס...תודה רבה <img border=0 src=smiles/01.gif> לא שמתי לב לשאלה ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 13:58:26
                            תודה, תודה, תודה g ולירן   תודה, תודה, תודה g ולירן דרורי בועז 08/11/2008 21:18:22
            דני.ר - תודה רבה על ההסבר,למדתי   דני.ר - תודה רבה על ההסבר,למדתי<img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 01/11/2008 21:22:01
        שלומי...יש לך מייל ?   שלומי...יש לך מייל ? לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/11/2008 22:42:26
  אדריכלית מחיפה - מחפשת קבלן    אדריכלית מחיפה - מחפשת קבלן יעלה 29/10/2008 10:28:10
     שילחי לי מייל   שילחי לי מייל טל 29/10/2008 15:11:00
     ספרי לנו אם הסתדרת   <img border=0 src=smiles/107.gif> ספרי לנו אם הסתדרת לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:40:41
     צרי קשר עם הנהלת אתר מרפסת   צרי קשר עם הנהלת אתר מרפסת יורם ורון 28/11/2008 07:37:37
         תיקון הקישור   תיקון הקישור יורם ורון 28/11/2008 07:39:50
 קובץ מצורף התוכנית המלאה לקירוי נתיבי איילון     התוכנית המלאה לקירוי נתיבי איילון <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 28/10/2008 19:29:16
     וזה היה פרויקט הגמר שלי בטכניון   וזה היה פרויקט הגמר שלי בטכניון גרשון 29/10/2008 22:39:20
         גרשון ... מה שלומך ?   גרשון ... מה שלומך ? לירן, פורום הנדסה אזרחית 29/10/2008 22:42:10
             אמנם יותר מ20 שנה אך:   אמנם יותר מ20 שנה אך: גרשון 01/11/2008 20:00:31
                   <img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 01/11/2008 23:07:34
  האם המשבר הכלכלי מחזיר לארץ את הישראלים שעזבו?     האם המשבר הכלכלי מחזיר לארץ את הישראלים שעזבו? לירן, פורום הנדסה אזרחית 27/10/2008 23:07:17
     נמכר ב-6.1 מיליון שקל: פנטהאוז 5 חד´ יד שנייה בת"א   נמכר ב-6.1 מיליון שקל: פנטהאוז 5 חד´ יד שנייה בת"א לירן, פורום הנדסה אזרחית 27/10/2008 23:13:13
         עיריית כ"ס סיימה לשווק 272 יח"ד לזוגות צעירים   עיריית כ"ס סיימה לשווק 272 יח"ד לזוגות צעירים לירן, פורום הנדסה אזרחית 27/10/2008 23:15:28
             מכירת הנחלות במושבי היוקרה נכנסת לקיפאון   מכירת הנחלות במושבי היוקרה נכנסת לקיפאון לירן, פורום הנדסה אזרחית 27/10/2008 23:17:03
        צור קשר עם תווך סלומון בבני ברק ותופתע מהמחירים   צור קשר עם תווך סלומון בבני ברק ותופתע מהמחירים צביקה 28/10/2008 22:48:24
     ככל שיגבר התסכול כך גם תתגבר העליה.   ככל שיגבר התסכול כך גם תתגבר העליה. חזי 28/10/2008 11:19:56
         המלצה   המלצה דרורי בועז 28/10/2008 18:10:09
  עבודה חדשה ?!    עבודה חדשה ?! Amit Oz 27/10/2008 10:06:22
     נשמח אם תעדכן גם בהמשך   <img border=0 src=smiles/101.gif> נשמח אם תעדכן גם בהמשך לירן, פורום הנדסה אזרחית 27/10/2008 18:58:15
 קובץ מצורף שיעורי בית    שיעורי בית רון סיסו 25/10/2008 18:00:11
    הופה ! מגניב ! תבוא כל יום   הופה ! מגניב ! תבוא כל יום <img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 18:52:33
        זה מתקן הרמה יעודי. איך אני? המורה?   זה מתקן הרמה יעודי. איך אני? המורה? דרורי בועז 25/10/2008 21:35:52
            חחחחמוד אתה !   חחח<img border=0 src=smiles/01.gif>חמוד אתה ! לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 21:49:17
                 מגניב.   מגניב. גבי 26/10/2008 14:41:42
           <img border=0 src=smiles/06.gif><img border=0 src=smiles/01.gif> רון סיסו 30/10/2008 14:55:53
  מדהים    מדהים Amit Oz 24/10/2008 15:25:30
       <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 19:13:26
     נפלה שפתי התחתונה ולא מההזזה כי את זה ראיתי אבל   נפלה שפתי התחתונה ולא מההזזה כי את זה ראיתי אבל זיו שחף 24/10/2008 19:31:15
         יש פה כמה ג´קים להרים את שפתייך   <img border=0 src=smiles/01.gif> יש פה כמה ג´קים להרים את שפתייך לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 20:10:38
             שלום למורה, שתי שאלות למורה:   שלום למורה, שתי שאלות למורה: דרורי בועז 24/10/2008 21:11:07
                 לבועז   לבועז <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 21:21:52
                    כל הכבוד לירן! שיעור !!!   כל הכבוד לירן! <img border=0 src=smiles/55.gif> שיעור <img border=0 src=smiles/108.gif> !!! אווה 25/10/2008 09:05:12
                           <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 13:01:36
                    תודה לירן   תודה לירן דרורי בועז 25/10/2008 13:03:55
                           <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 13:29:09
 קובץ מצורף כיתת לימוד מספר 11 : העתקת גשר הולץ     כיתת לימוד מספר 11 : העתקת גשר הולץ <img border=0 src=smiles/57.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:15:17
     קובץ מצורףרקע כללי על הצורך בביצוע ההעתקה   רקע כללי על הצורך בביצוע ההעתקה <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:26:08
         קובץ מצורףמחדל לא מחדל - פתרון הנדסי אפשרי,רק יקר...   מחדל לא מחדל - פתרון הנדסי אפשרי,רק יקר...<img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:30:55
             קובץ מצורףבשלב ראשון - סגירת התנועה על הגשר להעתקה   בשלב ראשון - סגירת התנועה על הגשר להעתקה<img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:35:03
                 קובץ מצורףמבט על תחילת העבודות   מבט על תחילת העבודות <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:40:20
                     קובץ מצורףעוד מבט ממזרח למערב על רח´ קיבוץ גלויות   עוד מבט ממזרח למערב על רח´ קיבוץ גלויות <img border=0 src=smiles/41.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:44:00
                         קובץ מצורףאז מה היה לנו כאן ? ... מתחילים לחתוך את הגשר   אז מה היה לנו כאן ? ... מתחילים לחתוך את הגשר <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:48:15
                             קובץ מצורףהבטחתי לכם - תפרי התפשטות ממזרח-למערב   הבטחתי לכם - תפרי התפשטות ממזרח-למערב<img border=0 src=smiles/61.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:50:30
                                 קובץ מצורףוזה הקטע שחתכו - בירוק   וזה הקטע שחתכו - בירוק <img border=0 src=smiles/117.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:54:00
                                     קובץ מצורףמבט מלמטה - ללא מילים   מבט מלמטה - ללא מילים <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:56:07
                                         קובץ מצורףחדי העין יבחינו בחתך ממזרח - למערב   חדי העין יבחינו בחתך ממזרח - למערב<img border=0 src=smiles/22.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/10/2008 23:58:29
     קובץ מצורףעכשיו מתחיל כל הכיף - הכנות להזזה   עכשיו מתחיל כל הכיף - הכנות להזזה <img border=0 src=smiles/24.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:03:57
         קובץ מצורףהקונסטרוקצייה הזמנית - מסילות אופקיות   הקונסטרוקצייה הזמנית - מסילות אופקיות <img border=0 src=smiles/40.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:06:33
             קובץ מצורףשני "כווני חופש" לגשר -אנכי ואופקי   שני "כווני חופש" לגשר -אנכי ואופקי <img border=0 src=smiles/46.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:12:27
                 קובץ מצורףכוון חופש אופקי   כוון חופש אופקי <img border=0 src=smiles/205.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:14:38
                    קובץ מצורףעוד מבט על הג´יק האופקי   עוד מבט על הג´יק האופקי לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:15:32
                        קובץ מצורףועל הג´ק האנכי ...   ועל הג´ק האנכי ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:15:58
                             קובץ מצורףמבט מלמעלה - מסילות החלקה   מבט מלמעלה - מסילות החלקה <img border=0 src=smiles/26.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:18:31
                                 קובץ מצורףעוד מבט על כוון הדחיקה ועל האוטו שלי...   עוד מבט על כוון הדחיקה ועל האוטו שלי...<img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:19:54
         קובץ מצורףיאללה...מתחילים למשוך ?! קדימה ! למשוך   יאללה...מתחילים למשוך ?! קדימה ! למשוך <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:23:11
             קובץ מצורףועוד קצת ...   ועוד קצת ... <img border=0 src=smiles/117.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:25:07
                 קובץ מצורףקצת מאמץ וסיימנו   קצת מאמץ וסיימנו <img border=0 src=smiles/104.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:27:12
                     קובץ מצורףהחור שנפער...   החור שנפער... <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:28:11
                         קובץ מצורףועוד אחת...   ועוד אחת...<img border=0 src=smiles/55.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:30:05
    קובץ מצורףותמונה ששווה יותר מאלף מילים   ותמונה ששווה יותר מאלף מילים <img border=0 src=smiles/208.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:32:13
        קובץ מצורףוסתם "תמונה שווה"   וסתם "תמונה שווה" <img border=0 src=smiles/209.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:32:55
     קובץ מצורףשיהיה סוף שבוע מקסים לכולנו   שיהיה סוף שבוע מקסים לכולנו <img border=0 src=smiles/126.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 00:35:27
         תודה לירן,   תודה לירן, גבי 24/10/2008 01:15:33
             נהדר לירן   נהדר לירן דרורי בועז 24/10/2008 06:41:17
             קובץ מצורף1. לגבי   1. לגבי <img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:10:24
                 קובץ מצורף2. לגבי   2. לגבי <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:12:13
                     קובץ מצורף3. לגבי   3. לגבי <img border=0 src=smiles/126.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:13:14
                        הבנתי. תודה. מחכה לשיעור הבא.   הבנתי. תודה. מחכה לשיעור הבא. גבי 24/10/2008 15:13:23
        ענק כל הכבוד לירן   ענק כל הכבוד לירן דורון ט 24/10/2008 07:35:32
     שנים שאני עובר שם ואף פעם לא הבנתי מה עושים , תודה   שנים שאני עובר שם ואף פעם לא הבנתי מה עושים , תודה יובל 24/10/2008 10:16:46
         קובץ מצורף לכם...   <img border=0 src=smiles/101.gif> לכם... לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 14:20:19
            מה? המשיכו להישתמש בגשר ללא מעקה בטיחות?   מה? המשיכו להישתמש בגשר ללא מעקה בטיחות? קשקשן 24/10/2008 20:31:48
                מעקה בטיחות קיים בכל שלב של הביצוע   מעקה בטיחות קיים בכל שלב של הביצוע <img border=0 src=smiles/24.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 24/10/2008 21:23:20
             מרתק ומאלף...   מרתק ומאלף... איתן כרמל 25/10/2008 06:29:15
                   <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 25/10/2008 14:07:22
     מנסה ליצור קשר עם לירן לגבי תמונות הזזת הגשר   מנסה ליצור קשר עם לירן לגבי תמונות הזזת הגשר Neta Feniger 11/12/2019 13:10:26
  דרוש קונסטרוקטור     דרוש קונסטרוקטור שמוליק 22/10/2008 17:18:35
       <img border=0 src=smiles/107.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 22/10/2008 19:51:38
  קורס בהנדסת בנין    קורס בהנדסת בנין הגר 22/10/2008 00:52:47
     לא מאמינה שיש דבר כזה   לא מאמינה שיש דבר כזה אווה 22/10/2008 08:02:28
     במשרד העבודה יש קורסים ניהול אתרי בניה , שם מקומך   במשרד העבודה יש קורסים ניהול אתרי בניה , שם מקומך יובל 22/10/2008 13:35:13
     הנדסת בניין - לא, בנה ביתך - כן   הנדסת בניין - לא, בנה ביתך - כן לירן, פורום הנדסה אזרחית 22/10/2008 19:52:44
 קובץ מצורף הקטע המערבי של כביש 431 ייפתח בשבוע הבא     הקטע המערבי של כביש 431 ייפתח בשבוע הבא <img border=0 src=smiles/104.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 20/10/2008 13:52:55
     הושגה פשרה - ממחר תתחדש העבודה במנהרות הכרמל   הושגה פשרה - ממחר תתחדש העבודה במנהרות הכרמל<img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 22/10/2008 20:54:39
     431 - או שלא ...   431 - או שלא ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 22/10/2008 20:56:03
  שעת ייעוץ של מהנדס    שעת ייעוץ של מהנדס איציק 20/10/2008 13:08:31
    בין 200-50000 ש"ח + מע"מ   בין 200-50000 ש"ח + מע"מ דרורי בועז 20/10/2008 18:21:37
  הנדסה אזרחית    הנדסה אזרחית ערן 19/10/2008 13:55:23
     אהלן ערן - ברוכים הבאים לפורום   אהלן ערן - ברוכים הבאים לפורום <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 19/10/2008 18:40:43
         לירן   לירן stav 20/10/2008 07:13:56
             לstav   לstav לירן, פורום הנדסה אזרחית 20/10/2008 13:17:33
  קובץ מצורף   שבוע טוב לכולם\ן   <img border=0 src=smiles/43.gif> שבוע טוב לכולם\ן לירן, פורום הנדסה אזרחית 18/10/2008 18:54:43
    אהה, גאודי!   אהה, גאודי! אווה 18/10/2008 19:25:21
        עכשיו תביא שרשור איך בנו את זה ואני נמרח   עכשיו תביא שרשור איך בנו את זה ואני נמרח זיו שחף 18/10/2008 21:02:56
             זיו- חזרתי עכשיו מריהוטים 2009 - הצגת ?   זיו- חזרתי עכשיו מריהוטים 2009 - הצגת ? לירן, פורום הנדסה אזרחית 18/10/2008 22:24:39
                 זו אולי טעות אבל אני לא מציג אף פעם בתערוכות   זו אולי טעות אבל אני לא מציג אף פעם בתערוכות זיו שחף 19/10/2008 09:57:31
             זיו, מי שנמרח היה גאודי עצמו, שנדרס ע"י חשמלית   זיו, מי שנמרח היה גאודי עצמו, שנדרס ע"י חשמלית אבקה 19/10/2008 08:19:42
                קובץ מצורףולמי שמכיר גאודי אז הנה חיקוי שפעם עשיתי   ולמי שמכיר גאודי אז הנה חיקוי שפעם עשיתי זיו שחף 19/10/2008 09:59:37
                    קובץ מצורףמדרגות של ויקטור הורטה, באותו עניין.   מדרגות של ויקטור הורטה, באותו עניין. אבקה 19/10/2008 13:39:29
                        מעקה לא תקני בלשון המעטה   מעקה לא תקני בלשון המעטה שמואל 19/10/2008 18:08:17
                             קובץ מצורףאני לא רוצה להעמיס יותר מדי ולהמאיס אתכם, אבל...   אני לא רוצה להעמיס יותר מדי ולהמאיס אתכם, אבל... אבקה 20/10/2008 10:13:48
                                 לעניות דעתי,   לעניות דעתי, גבי 20/10/2008 19:36:28
                                     גבי תודה אבל זה בפרוש חיקוי של האורגינל -גאודי   גבי תודה אבל זה בפרוש חיקוי של האורגינל -גאודי זיו שחף 20/10/2008 20:02:52
                                         סיגנון רבותי, סיגנון! שימי לב   סיגנון רבותי, סיגנון! שימי לב אווה 21/10/2008 07:47:31
                                            קובץ מצורףאופס, שכחתי להקטין את התמונה (שיגעון גדלות?)   אופס, שכחתי להקטין את התמונה (שיגעון גדלות?) אווה 21/10/2008 07:52:29
                                                קובץ מצורףעוד תמונה (שלא יהיו אי הבנות בקשר לסיגנון)   עוד תמונה (שלא יהיו אי הבנות בקשר לסיגנון) אווה 21/10/2008 08:10:56
                                                    מקום נפלא לטלויזיה שטוחה 98"   מקום נפלא לטלויזיה שטוחה 98" דרורי בועז 22/10/2008 22:51:32
                                                         אלה נישות גבס!?   <img border=0 src=smiles/01.gif> אלה נישות גבס!? אווה 23/10/2008 10:36:51
  חן חן    חן חן Donnadin 17/10/2008 02:17:09
    כבר דברנו בכך ! לא ?   כבר דברנו בכך ! לא ? יובל 17/10/2008 02:53:16
        אולי דובר בעניין, אך לא איתי.   אולי דובר בעניין, אך לא איתי. Donnadin 19/10/2008 18:13:59
     דונדין - אתה מוזמנת לכאן שוב   דונדין - אתה מוזמנת לכאן שוב לירן, פורום הנדסה אזרחית 17/10/2008 17:24:22
        כדאי לך לבקש בפורום אדריכלות בפורטל כאן   כדאי לך לבקש בפורום אדריכלות בפורטל כאן דרורי בועז 20/10/2008 18:23:52
 קובץ מצורף כיתת לימוד הבאה : מחלף הולץ     כיתת לימוד הבאה : מחלף הולץ <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/10/2008 22:26:41
    לא שהקודם לא הי מעניין אבל מצפה לשיעור נראה מגניב   לא שהקודם לא הי מעניין אבל מצפה לשיעור נראה מגניב זיו שחף 16/10/2008 23:14:22
        זיו - אתה מכיר את האיזור ? ...   זיו - אתה מכיר את האיזור ? ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 17/10/2008 17:24:38
            אני מכיר את האזור וגם את הפדיחה עם הרכבת...   אני מכיר את האזור וגם את הפדיחה עם הרכבת... דרורי בועז 17/10/2008 21:39:03
                 וואלה לירן מכיר אני מתרוצץ כל כף הרבה שהחברה קוראי   וואלה לירן מכיר אני מתרוצץ כל כף הרבה שהחברה קוראי זיו שחף 17/10/2008 23:02:16

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום