Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום



    מישהו מכיר קבלן עם ניסיון ב- 3d panel ?    מישהו מכיר קבלן עם ניסיון ב- 3d panel ? מאיר 18/11/2008 16:05:29
     אילן - בית אקולוגי   אילן - בית אקולוגי איתמר קוד אנרגיה 19/11/2008 23:22:01
         power wall?   power wall? רחל 27/01/2009 22:24:40
  ביצוע ופיקוח על עבודות עפר    ביצוע ופיקוח על עבודות עפר Ran 18/11/2008 07:05:10
       <img border=0 src=smiles/25.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 18/11/2008 21:11:51
         קישור לסרט הדגמה   קישור לסרט הדגמה Ran 19/11/2008 07:22:02
  קבלן רשום     קבלן רשום ערן 17/11/2008 21:24:26
     התנאים הם לפי סוג הרישום   התנאים הם לפי סוג הרישום דרורי בועז 17/11/2008 21:28:45
         קבלן רשום   קבלן רשום ערן 18/11/2008 01:09:39
             הנה המידע שלי:   הנה המידע שלי: דרורי בועז 18/11/2008 06:52:00
                נכון. :-)   נכון.  :-) גבי 18/11/2008 07:29:07
                     פיקציה או לא זה קודם כל חובה,צריך לחזק את אלה שנרש   פיקציה או לא זה קודם כל חובה,צריך לחזק את אלה שנרש star 18/11/2008 17:01:01
                        כדי לקבל את "התואר" צריך רק לשלם. וזהו.   כדי לקבל את "התואר" צריך רק לשלם.  וזהו. דרורי בועז 18/11/2008 21:25:29
                            לא מאמינה?לא צריך להציג שום תעודה?   לא מאמינה?<img border=0 src=smiles/09.gif>לא צריך להציג שום תעודה? אווה 19/11/2008 08:37:51
                                 זה בערך כמו שבועז אומר.   זה בערך כמו שבועז אומר. גבי 20/11/2008 16:44:46
                                     זה יותר גרוע ממה שאתם חושבים   זה יותר גרוע ממה שאתם חושבים דרורי בועז 20/11/2008 20:55:03
                                        אני "מזוזעעעת"   אני "מזוזעעעת" <img border=0 src=smiles/24.gif> אווה 20/11/2008 20:59:29
                                             נכון... הכל הפוך על הפוך בישראל.   נכון... הכל הפוך על הפוך בישראל. גבי 20/11/2008 23:21:12
                                                נורא!!! איפה שתשים אצבע, רקוב!!!   נורא!!! איפה שתשים אצבע, רקוב!!! <img border=0 src=smiles/56.gif> אווה 21/11/2008 08:12:34
                                                     "קבלנים שמנצלים עובדים זרים"   "קבלנים שמנצלים עובדים זרים" דרורי בועז 21/11/2008 12:04:57
                                                    אבל הציפוי 24k   אבל הציפוי 24k חזי 22/11/2008 11:36:55
                                                 גבי פועל בגדה מקבל 110 ליום אם הוא מקצועי   גבי פועל בגדה מקבל 110 <img border=0 src=smiles/28.gif> ליום אם הוא מקצועי חזי 24/11/2008 20:53:42
  חיזוק לרעידות אדמה    חיזוק לרעידות אדמה אדריכלית 17/11/2008 14:59:09
     חיזוק   חיזוק יוסי 17/11/2008 18:46:06
         מלבד מעלית   מלבד מעלית אדריכלית 18/11/2008 15:53:16
            המעלית במרכז וחיזוקים בפינות המחושבים לרעידות .   המעלית במרכז וחיזוקים בפינות המחושבים לרעידות . יובל 18/11/2008 16:08:30
                 בשביל לתת לך תשובה מפורטת צריך לדעת מהו מבנה   בשביל לתת לך תשובה מפורטת צריך לדעת מהו מבנה יובל 19/11/2008 10:00:23
             ברור שלא   ברור שלא סיון 18/11/2008 19:24:14
                 רק מהנדס יוכל לתת את כל התשובות   רק מהנדס יוכל לתת את כל התשובות אווה 19/11/2008 08:27:03
     לאדריכלית   לאדריכלית לירן, פורום הנדסה אזרחית 19/11/2008 10:22:34
         תודה   תודה אדריכלית 20/11/2008 09:18:45
             תמ"א 38   תמ"א 38 משה 03/12/2008 19:42:10
  בניה עם 3d panel    בניה עם 3d panel מאיר 16/11/2008 15:18:49
     מדובר על תבנית קלקר עבה   מדובר על תבנית קלקר עבה גרשון 17/11/2008 18:35:39
        והפרטים   והפרטים גרשון 17/11/2008 18:42:20
        והתמונה   והתמונה גרשון 17/11/2008 18:44:07
            2nd   2nd גרשון 17/11/2008 18:45:46
        מעניין...תודה רבה על המידע   מעניין...תודה רבה על המידע <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 17/11/2008 20:01:13
            קובץ מצורףואולי נצליח לשים את האיור   ואולי נצליח לשים את האיור גרשון 17/11/2008 21:39:38
                 בזמנו יובל גד בנתה בשיטה דומה   בזמנו יובל גד בנתה בשיטה דומה גרשון 17/11/2008 21:42:56
                     יתרונות השיטה:   יתרונות השיטה: גרשון 17/11/2008 21:46:30
                         ופרטי החברה המקומית   ופרטי החברה המקומית גרשון 17/11/2008 21:55:15
                             מענין מאד, שאלה לגרשון   מענין מאד, שאלה לגרשון דרורי בועז 18/11/2008 06:54:46
                                מה אומרים על זה במכון התקנים?   מה אומרים על זה במכון התקנים? אווה 18/11/2008 08:54:23
                                     מישהו מכיר קבלן עם ניסיון ב- 3d panel?    מישהו מכיר קבלן עם ניסיון ב- 3d panel? מאיר 18/11/2008 16:05:46
                                         קבלן מקומי=powerwall.co.il   קבלן מקומי=powerwall.co.il גרשון 20/11/2008 00:10:00
                                             תודה גרשון   תודה גרשון דרורי בועז 22/11/2008 08:15:35
 קובץ מצורף bucket-wheel excavator     bucket-wheel excavator <img border=0 src=smiles/209.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:46:50
    קובץ מצורף...   ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:47:49
        קובץ מצורף...   ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:48:18
             סרטון מצורףקובץ מצורףסרטון...ומשהו מצחיק   סרטון...ומשהו מצחיק לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:55:56
            זה יכול להריץ את התשתיות של הכבלים והביוב יותר מהר   זה יכול להריץ את התשתיות של הכבלים והביוב יותר מהר זיו שחף 15/11/2008 12:56:34
                 הסרטון ביוטיוב נעלם   הסרטון ביוטיוב נעלם גבי 15/11/2008 16:19:21
                     האם זה יכול לעזור לי   האם זה יכול לעזור לי דרורי בועז 15/11/2008 18:05:58
                     סרטון מצורףהסרט מyoutube   הסרט מyoutube לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/11/2008 19:31:55
 קובץ מצורף כיתת לימוד מספר 13 : קירות סלארי     כיתת לימוד מספר 13 : קירות סלארי <img border=0 src=smiles/57.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 17:55:57
     קובץ מצורףוככה נראית החפירה בסלארי   וככה נראית החפירה בסלארי  <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:17:36
         קובץ מצורףמבט מקרוב על המפלצת   מבט מקרוב על המפלצת <img border=0 src=smiles/208.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:21:37
            קובץ מצורףמפלצת נוספת ...   מפלצת נוספת ... <img border=0 src=smiles/202.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:22:22
                 קובץ מצורףמהלך העבודה בסלארי   מהלך העבודה בסלארי <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:31:40
                     קובץ מצורףסלארי בבנטונייט   סלארי בבנטונייט <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:34:42
                         קובץ מצורףשלב שני - הכנסת כלוב הזיון לקרקע   שלב שני - הכנסת כלוב הזיון לקרקע <img border=0 src=smiles/203.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:38:19
     קובץ מצורףכלוב הזיון - במקומו מונח   כלוב הזיון - במקומו מונח <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:40:12
         קובץ מצורףסלארי - סגמנטים   סלארי - סגמנטים <img border=0 src=smiles/40.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:42:55
             קובץ מצורףאחרי הכנסת הכלוב - יציקת אלמנט   אחרי הכנסת הכלוב - יציקת אלמנט <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:44:32
                 קובץ מצורףאז מה היה לנו כאן ? ...   אז מה היה לנו כאן ? ... <img border=0 src=smiles/06.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:46:51
                     קובץ מצורףהשלב הבא - חפירה   השלב הבא - חפירה <img border=0 src=smiles/104.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:50:51
                        קובץ מצורףועוד תמונה של חפירה   ועוד תמונה של חפירה <img border=0 src=smiles/03.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:51:39
                            קובץ מצורףמשימה - נראה אתכם קוראים את הכתוב על המנוף   משימה - נראה אתכם קוראים את הכתוב על המנוף<img border=0 src=smiles/06.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:52:46
                                קובץ מצורףעוד קיר סלארי + עוגנים   עוד קיר סלארי + עוגנים <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:53:40
        קובץ מצורףעוד תמונות   עוד תמונות <img border=0 src=smiles/61.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:54:52
             קובץ מצורףסלארי לקירות עגולים   סלארי לקירות עגולים <img border=0 src=smiles/24.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:55:46
                קובץ מצורףזהו להיום שבת שלום   זהו להיום <img border=0 src=smiles/207.gif> שבת שלום לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 18:58:59
                    תודה תודה תודה כרגיל מעולה שבש   תודה תודה תודה כרגיל מעולה שבש זיו שחף 14/11/2008 19:13:06
                         תודה לירן !   תודה לירן ! גבי 14/11/2008 19:48:14
                            לירן - לא ניתן היה להרים את הכפפה יותר טוב מזה.   לירן - לא ניתן היה להרים את הכפפה יותר טוב מזה. הלוחש לסוסים 14/11/2008 20:06:01
                                 יופי לירן ותודה רבה   יופי לירן ותודה רבה דרורי בועז 14/11/2008 22:57:13
                     חברים\ות...שבת שלום   <img border=0 src=smiles/101.gif> חברים\ות...שבת שלום <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/11/2008 12:41:07
                         לירן-לא תוציא עבודה מושלמת בנושא אם לא תרחיב   לירן-לא תוציא עבודה מושלמת בנושא אם לא תרחיב דני.ר 15/11/2008 19:47:46
     קובץ מצורףתמונות חמות מיום חמישי מיפו................   תמונות חמות מיום חמישי מיפו................ סוסו 06/12/2008 20:08:52
        קובץ מצורףעוד תמונה...............   עוד תמונה............... סוסו 06/12/2008 20:10:14
  בעקבות דברי ברקת: האם לפרק גשר המיתרים?    בעקבות דברי ברקת: האם לפרק גשר המיתרים? חזי 14/11/2008 06:30:55
     וואי זמיר   <img border=0 src=smiles/209.gif> וואי זמיר לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 06:43:02
         חבל! יותר כדאי להוריד 8 - 10 בניינים בסביבה.   חבל! יותר כדאי להוריד 8 - 10 בניינים בסביבה. אבקה 15/11/2008 19:06:36
    הגשר הזה - צלם בהיכל. חרב מונפת כלפי שמיים !   הגשר הזה  - צלם בהיכל. חרב מונפת כלפי שמיים ! agab 14/11/2008 20:09:32
        ללירן-באידיש תקנית כותבים : ואי איז מיר.   ללירן-באידיש תקנית כותבים : ואי איז מיר. דני.ר 15/11/2008 19:48:56
            דני באיידיש גם כותבים רובע.   דני באיידיש גם כותבים רובע. חזי 15/11/2008 22:52:24
                מכירים את דר´ אוי זה מר ?   מכירים את דר´ אוי זה מר ? דרורי בועז 16/11/2008 18:33:17
            תודה דני   תודה דני <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/11/2008 19:00:48
     רק מלחשוב כמה עוד כסף ילך עד שיושלמו הבדיקות   רק מלחשוב כמה עוד כסף ילך עד שיושלמו הבדיקות יובל 17/11/2008 10:31:35
         כמה עובדות   כמה עובדות איתמר קוד אנרגיה 19/11/2008 23:20:42
  הנדסאי בניין    הנדסאי בניין סיון 13/11/2008 23:38:21
       <img border=0 src=smiles/107.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/11/2008 23:42:13
         רק טכניון   רק טכניון איתמר קוד אנרגיה 14/11/2008 01:11:32
         ניהול    ניהול סיון 14/11/2008 13:44:16
     לילה טוב,   לילה טוב, yaya 17/11/2008 00:40:19
        בכל תחום שקשור,,,,,,,,,   בכל תחום שקשור,,,,,,,,, סיון 17/11/2008 03:22:24
            באיזה אזור בארץ אתה מחפש?   באיזה אזור בארץ אתה מחפש? אופציה 18/11/2008 10:51:27
                 אני בעיקרון מהמרכז אבל,,,,,,,   אני בעיקרון מהמרכז אבל,,,,,,, סיון 18/11/2008 19:19:11
  תקנים לבניית פנימיות נוער    תקנים לבניית פנימיות נוער קרן 13/11/2008 15:09:58
     מפשפשים כאן...   מפשפשים כאן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/11/2008 15:21:18
     מה שאת צריכה זה הנחיות ולא תקן   מה שאת צריכה זה הנחיות ולא תקן ע 13/11/2008 21:22:26
         כפי שע ציינה-או אצל גב´ פוליטי או במשרד החינוך   כפי שע ציינה-או אצל גב´ פוליטי או במשרד החינוך גרשון 15/11/2008 14:35:45
  כביש 431 מערב ייפתח מחר בבוקר לתנועה     כביש 431 מערב ייפתח מחר בבוקר לתנועה <img border=0 src=smiles/104.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/11/2008 22:56:56
    שמעתי בגלגלץ על הפקקים! כולם החליטו לנסות אותה   שמעתי בגלגלץ על הפקקים! כולם החליטו לנסות אותה<img border=0 src=smiles/64.gif> אווה 12/11/2008 09:10:35
        מישהו נסע בכביש היום ? ...   מישהו נסע בכביש היום ? ... <img border=0 src=smiles/25.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/11/2008 20:23:27
     כבר יש "כמעט תאונות" ...   כבר יש "כמעט תאונות" ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/11/2008 19:41:23
  ממתין בקוצר רוח לשיער סכרים בישראל    ממתין בקוצר רוח לשיער סכרים בישראל חזי 11/11/2008 17:37:26
    למי יש קשר עם ד´ר בגין?   למי יש קשר עם ד´ר בגין? חזי 14/11/2008 05:40:36
  אפריקה ישראל נערכת לפיטורי עשרות עובדים    אפריקה ישראל נערכת לפיטורי עשרות עובדים<img border=0 src=smiles/56.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 10/11/2008 22:43:04
     נו . אז זה יעזור ללבייב לעמוד בהתחייבויות בס"כ   נו . אז זה יעזור ללבייב לעמוד בהתחייבויות בס"כ חזי 11/11/2008 17:34:04
        פיוטי עובדים = התיעלוות = המניה עולה = הכינו מזומן   פיוטי עובדים = התיעלוות = המניה עולה = הכינו מזומן דרורי בועז 11/11/2008 18:38:52
             מדהים משער של 55000 ל4500...בפחות משנה   מדהים משער של 55000 ל4500...בפחות משנה לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/11/2008 23:26:44
                לביב מרגיע את המשקיעים. "זה רק על הנייר"   לביב מרגיע את המשקיעים. "זה רק על הנייר" חזי 11/11/2008 23:34:34
                     נייר נייר אבל המשקיעים עם חור עמוק בכיס   נייר נייר אבל המשקיעים עם חור עמוק בכיס לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/11/2008 11:24:18
                        היום עוד 15% עפו למשקיעים   היום עוד 15% עפו למשקיעים <img border=0 src=smiles/56.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/11/2008 19:48:58
                             3% גאידמק בבחירות בירושליים   3% גאידמק בבחירות בירושליים דרורי בועז 13/11/2008 06:25:35
                                והיום עפו לאפריקה ישראל עוד 30%...הזוי   והיום עפו לאפריקה ישראל עוד 30%...הזוי<img border=0 src=smiles/08.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/11/2008 17:35:57
                                     חשוב מאוד לא לקחת ללב.   חשוב מאוד לא לקחת ללב. חזי 14/11/2008 04:01:53
                                     לירן שם לב איך עשירים מעבירים חצי מיליארד דולר   לירן שם לב איך עשירים מעבירים חצי מיליארד דולר חזי 14/11/2008 04:17:09
                                         ננסה את זה   ננסה את זה חזי 14/11/2008 04:18:28
  קיר תמך    קיר תמך בונים 09/11/2008 18:31:09
     על השאלה   <img border=0 src=smiles/101.gif> על השאלה לירן, פורום הנדסה אזרחית 09/11/2008 19:06:29
         הפתרון פשוט   הפתרון פשוט דרורי בועז 09/11/2008 20:54:43
             תכננתי ללא נסיגה כזו שנבנתה , באישור ה"ועדה" , הכי   תכננתי ללא נסיגה כזו שנבנתה , באישור ה"ועדה" , הכי יובל 10/11/2008 20:40:33
             בועז אני מנסה בכל מאודי למצוא ע"וד שייצג אותי   בועז אני מנסה בכל מאודי למצוא ע"וד שייצג אותי חזי 14/11/2008 06:13:29
                מה קרה שם חזי? קיר תומך? ספר וננסה לעזור   מה קרה שם חזי? קיר תומך? ספר וננסה לעזור דרורי בועז 14/11/2008 07:28:28
                    צריך לראות כדי להאמין   צריך לראות כדי להאמין חזי 14/11/2008 08:03:05
  מי יודע לבצע קירות ותקרות חיצוניות אמורפיות\גליות?    מי יודע לבצע קירות ותקרות חיצוניות אמורפיות\גליות? דרור 07/11/2008 16:00:20
     יש הבדל בין הטובה והכלכלית   יש הבדל בין הטובה והכלכלית g 07/11/2008 16:19:31
         ferro cement או grc   ferro cement או grc גרשון 11/11/2008 19:53:49
     נתן בקלות ע"י שילוב נכון של מודד-מתווה 3d וביצוע   נתן בקלות ע"י שילוב נכון של מודד-מתווה 3d וביצוע אריק 20/01/2009 09:26:36
 קובץ מצורף כיתת לימוד מספר 12 : קידוח כלונסאות בבנטונייט     כיתת לימוד מספר 12 : קידוח כלונסאות בבנטונייט <img border=0 src=smiles/57.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:40:52
     קובץ מצורףבנטונייט... איך זה נולד ?   בנטונייט... איך זה נולד ? <img border=0 src=smiles/208.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:46:34
         קובץ מצורףמה זה בכלל "בנטונייט" ? ...   מה זה בכלל "בנטונייט" ? ... <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:47:36
             קובץ מצורףהמבנה הכימי של הבנטונייט   המבנה הכימי של הבנטונייט <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 14:49:59
                 קובץ מצורףאתר קידוחים - מיכלים\דיסנדר   אתר קידוחים - מיכלים\דיסנדר <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:37:44
                     קובץ מצורףמקור הבנטונייט בארץ   מקור הבנטונייט בארץ <img border=0 src=smiles/207.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:40:32
                         קובץ מצורףדיסנדר   דיסנדר <img border=0 src=smiles/40.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:46:51
                             קובץ מצורףיציקה על ידי שימוט בצינור טרמי   יציקה על ידי שימוט בצינור טרמי לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 18:55:34
                                 בראוו, למדתי המון ואף נהנתי.   בראוו, למדתי המון ואף נהנתי. דרורי בועז 07/11/2008 21:10:29
                                       <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 23:40:30
                                         פעם הייתי ציני לאופן הצגת השיעורים בפורום אבל בזמן   פעם הייתי ציני לאופן הצגת השיעורים בפורום אבל בזמן star 08/11/2008 13:54:37
                                             תודה לירן. למדתי שוב משוחדש.   תודה לירן. למדתי שוב משוחדש. גבי 08/11/2008 17:48:07
                                                תודה רבה, היה שעור מעניין מאד!   תודה רבה, היה שעור מעניין מאד! <img border=0 src=smiles/03.gif> אווה 08/11/2008 18:45:08
     בכיף ותודה על המחמאות...תבואו כל יום   בכיף ותודה על המחמאות...תבואו כל יום <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/11/2008 19:33:23
        ובהקשר זה אפשר לקבל כמה מילים על קירות "סלארי"?   ובהקשר זה אפשר לקבל כמה מילים על קירות "סלארי"? הלוחש לסוסים 09/11/2008 13:42:03
            הלוחש...בכיף,אעלה שיעור בנושא בקרוב   הלוחש...בכיף,אעלה שיעור בנושא בקרוב<img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 09/11/2008 18:08:41
                חן חן כפתור ופרח...   חן חן כפתור ופרח... הלוחש לסוסים 10/11/2008 10:14:04
                     שימוש בבטונייט בשימור מבנים.   שימוש בבטונייט בשימור מבנים. גרשון 11/11/2008 20:01:32
                         גרשון...תודה + שאלה   גרשון...תודה + שאלה לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/11/2008 20:48:40
                             החומר בעל יכולת התפשטות וכך מפעיל כוח ביקוע   החומר בעל יכולת התפשטות וכך מפעיל כוח ביקוע גרשון 13/11/2008 00:02:39
                                 גדל ב150% בנפח   גדל ב150% בנפח גרשון 13/11/2008 00:10:45
                                     מעולה גרשון ! תודה רבה על המידע   מעולה גרשון ! תודה רבה על המידע לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/11/2008 19:21:51
  דרוש הנדסאי אדריכלות!!!    דרוש הנדסאי אדריכלות!!! void solutions 07/11/2008 11:55:47
     אוקיי !!! בהצלחה !!!   אוקיי !!! בהצלחה !!! לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 13:44:56
  קובץ מצורף   שבת שלום לכולם\ן   <img border=0 src=smiles/43.gif> שבת שלום לכולם\ן לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 08:19:13
     אתה חושב שנסתפק בתמונה כזאת?   אתה חושב שנסתפק בתמונה כזאת? <img border=0 src=smiles/04.gif> אווה 07/11/2008 10:54:16
         מתעניינת בבנטונייט ? אעלה בשעות הקרובות   <img border=0 src=smiles/02.gif> מתעניינת בבנטונייט ? <img border=0 src=smiles/01.gif> אעלה בשעות הקרובות לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/11/2008 13:45:27
 קובץ מצורף מפגש פורום 20.11.08     מפגש פורום 20.11.08 <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/11/2008 22:54:46
  נפילת חלק מתקרה ביתית    נפילת חלק מתקרה ביתית חוה 04/11/2008 01:37:20
     חמור מאד!   חמור מאד! אווה 04/11/2008 08:19:46
         במחשבה שנייה   במחשבה שנייה אווה 04/11/2008 09:22:03
            וכדאי להפנות השאלה לפורום יעוץ בבניה.   וכדאי להפנות השאלה לפורום יעוץ בבניה. הלוחש לסוסים 04/11/2008 11:51:00
     חוה - רק חוות דעת של מהנדס בניין   חוה - רק חוות דעת של מהנדס בניין לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/11/2008 19:20:24
         קובץ מצורףחברה , מה הלחץ. נסחפתם חפשי.   חברה , מה הלחץ. נסחפתם חפשי. גבי 04/11/2008 19:48:28
            אני לא רגוע בכלל...   אני לא רגוע בכלל... star 04/11/2008 20:07:11
             גבי...אתה צודק   <img border=0 src=smiles/01.gif> גבי...אתה צודק לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/11/2008 20:50:06
                 הכל בסדר,   הכל בסדר, גבי 05/11/2008 04:20:02
                    חחח...מתקלחת עם רגליים טלסקופיותאהבתי   חחח...מתקלחת עם רגליים טלסקופיות<img border=0 src=smiles/01.gif>אהבתי לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/11/2008 14:06:03
                         זה לא צחוק! הגברת נעלמה ואפילו לא השאירה כתובת או.   זה לא צחוק! הגברת נעלמה ואפילו לא השאירה כתובת או. אווה 06/11/2008 07:22:03
                               <img border=0 src=smiles/09.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/11/2008 23:18:39