|

 
מלמעלה למטה:
יהודה אוזן
לילך קינן
לימור בן יוסף
קרן נחושתן
|
"ויהי אור" - תערוכת גופי תאורה לחנוכה
בגלריה "החשמל 16" בתל אביב
כל
אדם מכיר את הפסוקים הראשונים בתורה "בראשית ברא..." וההמשך- "ויהי אור"
זו בעצם הפעולה הראשונה שה' מבצע במו פיו בפקודה- וזו הפעולה המהווה אבן
יסוד בחיינו. ללא אור לא היינו חיים, הצמחים לא היו צומחים וגוף
האדם לא היה מתפתח. התערוכה שלנו היא הצדעה לאור, הצדעה לפעולה הראשונה של
הבורא ולתופעה המרתקת ביותר הקיימת בעולם- האור.
בחג חנוכה תשס"ט אנו מציגים ב"גלריה החשמל 16" קבוצה מגוונת של אמנים אשר
לכדו את האור בצורה מיוחדת ומציגים את יצירותיהם לראשונה במקום.
תודה לחברת חשמל על העזרה הרבה וההזדמנות הנדירה לחוג את חג האורות בגלריה
שלה.
האמנים-
אביטל אהרוני, אילן וייסמן, גלי קמיל, זהר גב, יואב קוטיק, יהודה אוזן,
ליאוניד קריצון, לילך קינן, לימור בן יוסף, ניצן אבידור, נעה ונציאן, קרן
נחושתן-סטודיו לוקה, רחל נבון, שלומית רדי, שרי ספונר.
יהודה אוזן
אוצרת התערוכה- יעל ניצן
מעצב התערוכה- שלומי בן יקר
נעילה: 15 ינואר 2009
גלריה
"החשמל 16"
החשמל 16 תל אביב
שעות
פתיחה: ימים א' עד ו' בשעות 18:00 עד 10:00
|