מה שנשאר תערוכת יחיד | נעמה עילם
|| ארועים
מה שנשאר
תערוכת יחיד | נעמה עילם
27 שנים של חיים בבית אחד.
משפחה, עבודה, חלומות, משברים, ורגעים שנשארים רק בזיכרון.
בעוד זמן קצר הבית יתרוקן לקראת הריסה.
במקום להיפרד בשקט, החלטתי לפתוח אותו בפעם האחרונה - כתערוכה.
אני מזמינה אתכם לבקר בין החדרים, העבודות והעקבות שנותרו מאחור.

פתיחה: יום שישי | 26.6 | 11:00–16:00
התערוכה פתוחה עד 4.7
שישי 11:00-16:00
שבת-חמישי 11:00-14:00 | 17:00-20:00
כתובת: השקמה 5, כניסה 3, דירה 5, רמת השרון.
הכניסה מרחוב יצחק אלחנן 4
קומה ג' | ללא מעלית
|
||||||||
הישג חשוב לזכויות המיגון בתל אביב-יפו - התאחדות האדריכלים ובוני הערים בישראל
תכנון ועיצוב מטה חברה בברזיל
למרות הכל: ענף האדריכלות והעיצוב בתנועה
רענון אביבי לבית: מבצעים והשקות לפסח
מול הכנרת: בית שמרגיש כמו חופשה - אדריכלות ועיצוב: סטודיו 'רות ולבנה'
צבע כאמירה של שמחה: השפה האופטימית של סטודיו טולה
נשים שיודעות לבנות, לעצב ולהוביל
קולקציות 2026 אביב
דווקא עכשיו: צאו החוצה מאת שי דוד, מעצב נוף, כרכום
הגוונים החדשים באקריל - בלורן
מלון בוטיק פרטי: דירה בראשון לציון שעוצבה כפרק חיים חדש - מעצבת פנים שני חיוט
לא רק עיצוב - יצירה מחדש של בית - מעצבת פנים גלית ששון
הצד השמח של העיצוב: הבחירות שעושות חג בבית
אהבה על שרטוטים: כשהשיפוץ הופך למבחן הזוגיות