Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן הדפסה
נושא:

פקוח ופקוח עליו


מחבר ההודעה: gidi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/12/2003 20:34:57

תוכן ההודעה:

שלום
ראשית ברצוני לברך על פעילותו של פורום זה ולהודות ליוזמה של מקימיו ולתרומתם של מנהליו.
לשאלתי: כאדריכל אני נדרש לבצוע פקוח עליון. העבודה נעשית בדרך כלל מול מפקח מקצועי בעל הכשרה הנדסית.
מהם תחומי האחריות להם נדרש המפקח?
מהו תחום האחריות שלי כמפקח עליון?
מה קורה במידה והמזמין אינו רוצה מסיבות כלכליות לשכור מפקח מקצועי וטוען כי העבודה יכולה להתבצע ללא פקוח או בפקוח חלקי של גורם שאני איני סומך על יכולתו המקצועית?
האם ובמקרה כזה אני אחראי לבצוע שגוי או קלוקל אל מול המזמין או הרשויות?
שאלות מהותיות בעלות השלכות בהן אנו נאלצים להתמודד בחיי יום יום שלנו.
בתודה.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 פקוח ופקוח עליו -- gidi 07/12/2003 20:34:57    
     שאלות טובות
    עפר 07/12/2003 22:08:45   
     תשובה לגידי ולכל האדריכלים
    איתן גרטש 09/12/2003 18:01:47   
     המשך התשובה לגידי
    עו´ד איתן גרטש 09/12/2003 18:20:44   
     חולק עליכם בגדול
    גל 10/12/2003 2:41:04   
         גל אתה שיכור
        עופר 11/12/2003 12:32:13   
             תגובה - עבור גל
            עו´ד איתן גרטש 11/12/2003 16:30:56   
                 זה לא יעזור
                איתן כרמל 11/12/2003 22:57:43   
                     גרטש, כרמל ועפר
                    גל 12/12/2003 17:06:27   
                         מקרה אבוד.... תעזבו
                        איתן כרמל 12/12/2003 18:18:58   
             עפר, נרקומן ?
            גל 12/12/2003 18:52:33   
                 לא אני אמרתי שאתה שכור, אבל..
                עפר 22/12/2003 8:36:21   
                     אם כך, לך מתאים להיות לבוש פסים
                    גל 23/12/2003 15:53:02   
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן



מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]