|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: עריכת בקשה להיתר בניה
מחבר ההודעה:
gil- דוא"ל לכותב
בתאריך: 31/08/2003 11:31:50
|
|
תוכן ההודעה:
שלום רב וברכות...
אני אדריכל צעיר ולאחרונה קיבלתי על עצמי פרוייקט שיפוץ והרחבה (עבודה פרטית ראשונה עבור אבא של חבר...)
מול העירייה אני חתום כעורך הבקשה להיתר.
למעשה כרגע קיבלנו את החלטת הועדה אשר מאשרת בקשתינו להרחבה באופן חלקי - והלקוח הביע רצון לבנות התוספות עפ התוכניות המקוריות למרות שזה לא יהיה חוקי.
אני כמובן הודעתי לו שלא אוכל להוציא תוכניות לביצוע ולפקח על קבלנים בביצוע עבודות שכאילו... הוצאתי לו כבר תוכניות ברמה של תוכנ´ עבודה לפני שנתקבלה החלטת הועדה כי הוא ביקש לא לעקב התכנון וכרגע - למרות שכתוב עליהן לעיון בלבד בסטריפ, הרי ברור הוא יכול להשתמש בתוכניות לצורך הבנייה ובכללה גם בניית החלקים שלא אושרו.
שאלתי נוגעת לחובותי כלפי החוק בכלל וכלפי העירייה בפרט - האים במידה ואכן יבצע הלקוח חריגות אני חייב לדווח לעירייה?
|
|
לכניסה לפורום: חוקי בניה ונדל"ן לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|