|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: ספריית גבס
מחבר ההודעה:
אפרת- דוא"ל לכותב
בתאריך: 08/04/2013 23:44:54
|
|
תוכן ההודעה:
אני מתכננת ספריית גבס, שהמדפים התחתונים שלה סגורים בארון עץ, והמדפים העליונים סגורים בדלתות זכוכית.
שאלתי היא:
האם מקובל לבנות נישה מגבס ולסגור אותה בדלתות עץ בלבד, או למקם בתוך הנישה ארון כולל הדפנות שלו?
אם הפתרון הוא ארון כולל דפנות - הוא עומד על הגבס, או עומד על הרצפה עם רגליים שמוסתרות על ידי ´פס´ גבס כדי ליצור מראה של ארון בתוך נישת גבס?
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|