Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תוכנית בית .אשמח להארות והערות


מחבר ההודעה: חווה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/12/2013 15:07:28

תוכן ההודעה:

 תוכנית בית .אשמח להארות והערות

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תוכנית בית .אשמח להארות והערות -- חווה 25/12/2013 15:07:28    
     בתוספת שלושה חלונות שלא הופיעו
    חווה 25/12/2013 15:24:01   
         למה הממד כזה ענק?
        אדריכלצ´יק 25/12/2013 15:56:48   
         את רצינית? אתם עשיתם את התכנית בעצמכם
        מיש 25/12/2013 15:56:51   
         חווה, אם את רוצה לקבל הערות והארות ענייניות...
        דוד עמירם 25/12/2013 17:06:05   
         שלום חווה
        דוד עמירם 25/12/2013 22:44:12   
             לדוד עמירם תודה על כווני המחשבה
            חווה 25/12/2013 23:32:30   
                 חווה - לדלת הממ״ד אין הגנה.
                דוד עמירם 25/12/2013 23:42:26   
                 להשכלה ככלית, שטח הממ"ד שלא במסגרת המינימום
                אווה 26/12/2013 10:17:58   
     חבל שהכנסתי פה את התוכנית
    חווה 25/12/2013 19:17:25   
         אני דווקא חושבת שמגיע תודה למבקרים!
        אווה 25/12/2013 19:34:34   
             את באמת חושבת
            חווה 25/12/2013 20:05:59   
                 קודם כל חבל לי שאת לוקחת את הביקורת באופן אישי.
                מיש 25/12/2013 21:44:09   
                     מיש - מה שהיה לא ענייני בביקורת שלך...
                    דוד עמירם 25/12/2013 22:06:26   
                         דוד , בהקשר לדברים שכתבת -
                        בני 26/12/2013 01:33:47   
                     מי שמעלה תוכניות לאתר
                    חווה 25/12/2013 23:46:24   
             למה תכנית של בית פרטי על מגרש פרטי צריכה להיות
            star 25/12/2013 20:08:20   
                 המקום האיכותי יותר של המגרש
                חווה 25/12/2013 23:41:16   
                     המלצה חמה: קחי אדריכל!
                    אווה 26/12/2013 07:45:47   
                         סליחה אם העלבתי
                        אדריכלצ&#;יק 26/12/2013 09:51:55   
                             ידוע לע מה הולך שם.
                            חווה 26/12/2013 11:11:00   
                                 ביחס לעלבונות ממרצים באקדמיה מה שנאמר לעיל זה
                                star 26/12/2013 12:49:26   
                                 לכוווולם , כל מי שבא פה לנחם....עכשיו ברור לי למה
                                מיש 26/12/2013 12:51:07   
                                     מיש- כל מילה בסלע
                                    קונדסון 26/12/2013 14:50:36   
                                     מלים בסלע
                                    ארכי-פרחי 28/12/2013 12:00:32   
                             אדריכל - בתור אדריכל שעבר מסכת עינויים 5 שנים
                            מיש 26/12/2013 12:55:02   
                                 מיש
                                אווה 26/12/2013 16:04:47   
לכניסה לפורום: אדריכלות לחצו כאן



מנהל פורום אדריכלות :
איתי אלמוג - בר, אדריכל [Email]