Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל פורום חוק ומשפט :
אתר Archijob [דוא''ל]

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום


  חישובי ארנונה    חישובי ארנונה ליאורה 16/02/2004 10:52:06
     יש לי הצעה מעשית עבורך.   יש לי הצעה מעשית עבורך. אהרון 17/02/2004 07:52:06
         תודה לאהרון   תודה לאהרון ליאורה 17/02/2004 17:10:51
  האם תוספת משרביה ע"ג חלון דורשת היתר?    האם תוספת משרביה ע"ג חלון דורשת היתר? איתי 15/02/2004 16:38:36
     תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 20:38:25
  אתר חוק תכנון ובנייה    אתר חוק תכנון ובנייה רינת 15/02/2004 11:40:39
     לא הבנתי,   לא הבנתי, אבקה 16/02/2004 00:51:02
  דירה בדמי מפתח    דירה בדמי מפתח חסר בית 14/02/2004 16:23:27
     תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 20:29:11
         ואם????   ואם???? wave it 18/02/2004 12:49:22
  הריסת בית הממוקם באמצע טור    הריסת בית הממוקם באמצע טור נטע 12/02/2004 18:38:45
     יש להוועץ עם הקונסטרוקטור שלכם   יש להוועץ עם הקונסטרוקטור שלכם גל 13/02/2004 18:14:07
         תודה גל, הקונסטרוקטור מעורב, תהיה תוכנית הריסה   תודה גל, הקונסטרוקטור מעורב, תהיה תוכנית הריסה נטע 14/02/2004 01:05:25
            אפשר גם-כן לזכות לתגובה ???? PLEASE   אפשר גם-כן לזכות לתגובה ???? PLEASE נטע 17/02/2004 20:25:04
                 ל-נטע...לדעתי עניתי לך בקצרה לפנים...   ל-נטע...לדעתי עניתי לך בקצרה לפנים... גל 21/02/2004 09:57:31
                     בנוסף   בנוסף גל 21/02/2004 10:02:31
                         תודה רבה אבל אני עדיין מחכה לתשובה חד משמעית   תודה רבה אבל אני עדיין מחכה לתשובה חד משמעית נטע 22/02/2004 15:12:03
                             תשובה חד משמעית:   תשובה חד משמעית: גל 22/02/2004 17:55:38
                                 בנוסף   בנוסף גל 22/02/2004 18:07:43
                                    חן חן גל, עזרת לי מאוד!!! תודה   חן חן גל,  עזרת לי מאוד!!! תודה נטע 22/02/2004 23:11:05
  לפי מה מחשבים תשלום למנהל - היתר + היוון    לפי מה מחשבים תשלום למנהל - היתר + היוון מבולבל 12/02/2004 17:52:32
    תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 20:50:00
     תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 20:57:49
         תודה צור + המשך   תודה צור + המשך מבולבל 15/02/2004 22:19:29
             תשובה 2   תשובה 2 צור יערי 18/02/2004 11:36:50
  פטור מהיטל השבחה עד 120 מ"ר? דחוף!    פטור מהיטל השבחה עד 120 מ"ר? דחוף! דני לוי 12/02/2004 15:21:28
     תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 20:44:06
         תודה צור-והאם ממ"ד נחשב?   תודה צור-והאם ממ"ד נחשב? דני לוי 24/02/2004 10:48:40
  מס רכישה ומגרש "בן ממשיך"    מס רכישה ומגרש "בן ממשיך" מורן 11/02/2004 22:22:37
     תשובה   תשובה צור יערי 15/02/2004 21:28:34
  רטיבות בקירות תקרות ומדרגות    רטיבות בקירות תקרות ומדרגות דניאל 10/02/2004 20:56:40
     אם מדובר בפגם נסתר הרי שזו עילה לתביעה   אם מדובר בפגם נסתר הרי שזו עילה לתביעה WEIL 10/02/2004 23:09:53
         לא בהכרח ...   לא בהכרח ... איתן כרמל 12/02/2004 07:39:29
             רטיבות בבית פרטי   רטיבות בבית פרטי דניאל 17/02/2004 22:37:59
  אחריות אדריכל    אחריות אדריכל מיכל 10/02/2004 15:05:32
     זה לא עניין של אתיקה, אלא של חוק.   זה לא עניין של אתיקה, אלא של חוק. אבקה 10/02/2004 23:08:40
         בשום פנים ואופן אל תסכימי לזה   בשום פנים ואופן אל תסכימי לזה WEIL 10/02/2004 23:13:17
     תשובה למיכל   תשובה למיכל עו´ד איתן גרטש 14/02/2004 19:26:11
        תודה- אנהג בהתאם   תודה- אנהג בהתאם מיכל 15/02/2004 10:17:40
         בעיניין דומה   בעיניין דומה א* 15/02/2004 23:21:33
            ראי תשובה למעלה בעניין המשרבייה.   ראי תשובה למעלה בעניין המשרבייה. אבקה 16/02/2004 00:52:58
  אספקת בטון שנמצא כי אינו עומד בתקנים    אספקת בטון שנמצא כי אינו עומד בתקנים שמואל 10/02/2004 10:34:48
     בטון שאינו עומד בבדיקות התקן.   בטון שאינו עומד בבדיקות התקן. מוטי יועץ איטום 10/02/2004 11:31:12
  אי מתן משכורת האם זה אפשרי?    אי מתן משכורת האם זה אפשרי? אלמוני 08/02/2004 19:03:33
    חמוד קטן- קצת התבלבלת...   חמוד קטן- קצת התבלבלת... מיכל 10/02/2004 15:19:08
        אז תנסה בקו-לעובד. שם יעזרו לך   אז תנסה בקו-לעובד. שם יעזרו לך מיכל 10/02/2004 15:20:07
  צביעה חיצונית של בית דו משפחתי    צביעה חיצונית של בית דו משפחתי רענן 07/02/2004 22:42:20
     לדעתי,   לדעתי, גל 08/02/2004 06:00:26
     תשובה   תשובה צור יערי 09/02/2004 18:57:30
  האם חייבים לעבור ועדת שכנים?    האם חייבים לעבור ועדת שכנים? שי צור 07/02/2004 12:31:09
    בבקשה שמישהו יגיב לשאלה שלי!!!!!!!!   בבקשה שמישהו יגיב לשאלה שלי!!!!!!!! שי צור 10/02/2004 17:49:26
     תשובה   תשובה צור יערי 10/02/2004 20:07:10
        תודה צור   תודה צור שי צור 10/02/2004 22:16:43
  ערעור על אגרות להיתר בניה    ערעור על אגרות להיתר בניה שלום 07/02/2004 06:28:47
     ערעור לאגרות.   ערעור לאגרות. ארנוני 07/02/2004 09:22:36
     מה קורה עם הפסק דין מהודעתך הקודמת ?   מה קורה עם הפסק דין מהודעתך הקודמת ? ארנוני 07/02/2004 11:21:52
         פסק דין נגד עירית רשל"צ   פסק דין נגד עירית רשל"צ רוני 08/02/2004 21:30:38
  מה אחריות קבלן שלד לפי חוק     מה אחריות קבלן שלד לפי חוק שלום 07/02/2004 06:27:16
     שלד   שלד אבי מ. 07/02/2004 07:13:16
     לדעתי, לדעתי בלבד !!!   לדעתי, לדעתי בלבד !!! גל 08/02/2004 05:02:28
         ועוד...בהמשך, בנוסף...ומכוניות מרצדס   ועוד...בהמשך, בנוסף...ומכוניות מרצדס<img border=0 src=smiles/209.gif> גל 08/02/2004 06:15:42
             אחריות   אחריות אבי .מ 09/02/2004 17:31:01
  פתיחת פתחים בקיר על גבול המגרש    פתיחת פתחים בקיר  על גבול המגרש מיכל 06/02/2004 18:06:26
     פתחים   פתחים אבי מ. 07/02/2004 07:19:25
         פתיחת פתח בקיר משותף   פתיחת פתח בקיר משותף איתן כרמל 07/02/2004 21:04:05
    Thanks   Thanks מיכל 07/02/2004 22:42:05
 קובץ מצורף אחריות קבלן לרטיבות בתיקרה    אחריות קבלן לרטיבות בתיקרה עמית 04/02/2004 13:35:42
     לקבלן אין שום אחריות בתחום הבנייה   לקבלן אין שום אחריות בתחום הבנייה גל 05/02/2004 01:04:59
         מה שגל אמר ממש לא נכון -יש אחריות   מה שגל אמר ממש לא נכון -יש אחריות אסף 05/02/2004 11:52:52
             ל-אסף, ע"פ איזה סעיף בחוק המכר   ל-אסף, ע"פ איזה סעיף בחוק המכר <img border=0 src=smiles/25.gif> גל 06/02/2004 02:34:36
                 גל, כהרגלך אתה טועה ומטעה   גל, כהרגלך אתה טועה ומטעה א´ 06/02/2004 11:03:55
                     אחריות   אחריות אבי.מ 06/02/2004 11:55:39
                         הבנת גל?.....אל תגיד בביטחון משהו שאתה לא יודע   הבנת גל?.....אל תגיד בביטחון משהו שאתה לא יודע אסף 06/02/2004 17:34:33
                             טוב ויפה חברה...הלכתי ובדקתי שוב !!!   טוב ויפה חברה...הלכתי ובדקתי שוב !!! גל 07/02/2004 10:39:56
                                 גל   גל אבי מ. 07/02/2004 11:48:04
                                     ל- אבי   ל- אבי גל 07/02/2004 12:46:21
                                         גל...   גל... איתן כרמל 07/02/2004 16:35:11
                                             ל-איתן   ל-איתן גל 07/02/2004 16:57:47
                                                תודה לכולם על ההתיחסות   תודה לכולם על ההתיחסות <img border=0 src=smiles/101.gif> עמית 08/02/2004 07:49:02
  תקנות בניה    תקנות בניה נוניו קפוזה 03/02/2004 22:14:17
   בדיקה   בדיקה קובי 03/02/2004 20:30:54