Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל הפורום :
דרוש מנהל לפורום ! - מעונינים? פנו אלינו [Email]

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום



  קובץ מצורף  מצורף הפרט הפעם בנירוסטה   מצורף הפרט הפעם בנירוסטה זיו שחף 15/09/2008 20:38:33
     איזה תהליך עוברת הזכוכית על מנת להפוך לחלבית   <img border=0 src=smiles/118.gif> איזה תהליך עוברת הזכוכית על מנת להפוך לחלבית לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 22:43:15
         זכוכית חלבית   זכוכית חלבית דרורי בועז 19/09/2008 14:36:04
            בועז...תודה :-)   בועז...תודה :-) לירן, פורום הנדסה אזרחית 23/09/2008 19:32:17
  אלישי אתה תותח!!    אלישי אתה תותח!! ירון כהן 15/09/2008 15:32:39
    תודה ואני לא תותח. מקווה שיצרתי חשק ללמוד strap.   תודה ואני לא תותח. מקווה שיצרתי חשק ללמוד strap. אלישי פורן-מהנדס בניין 18/09/2008 16:52:28
       <img border=0 src=smiles/55.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:10:29
         אלישי, אני שמח על הצטרפותך.   אלישי, אני שמח על הצטרפותך. אבקה 15/09/2008 22:29:51
            כל מילה בסלע. מברך את כתיבתך ובואך   כל מילה בסלע. מברך את כתיבתך ובואך<img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 22:40:25
  תצלומים במבט חטוף לתוך תוכנת strap    תצלומים במבט חטוף לתוך תוכנת strap אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 12:57:04
     פרטים בסיסיים של תוכנית קונסטרוקציה - רצפה   פרטים בסיסיים של תוכנית קונסטרוקציה - רצפה אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 12:59:35
        מי שרוצה לקבל קובץ pdf - שישלח אליי מייל.   מי שרוצה לקבל קובץ pdf - שישלח אליי מייל. אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:02:11
             קובץ מצורףמודל מישורי בתצוגה גרפית בתוכנת strap   מודל מישורי בתצוגה גרפית בתוכנת strap אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:17:42
                 קובץ מצורףסכימה סטטית בתוכנת strap   סכימה סטטית בתוכנת strap אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:24:52
                     קובץ מצורףהגדרת קומבינציות לפי ת"י 466   הגדרת קומבינציות לפי ת"י 466 אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:31:39
                         קובץ מצורףתוצאות של שקיעות ברצפה   תוצאות של שקיעות ברצפה אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:37:12
                             קובץ מצורףתוצאות של שטחי זיון תחתון בכיוון x   תוצאות של שטחי זיון תחתון בכיוון x אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:42:57
                                קובץ מצורףתוצאות של שטחי זיון תחתון בכיוון y   תוצאות של שטחי זיון תחתון בכיוון y אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:44:45
                                     קובץ מצורףאיך מגיעים לחישוב שטחי פלדה בקורות תחתונות?   איך מגיעים לחישוב שטחי פלדה בקורות תחתונות? אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 13:53:43
     איזה יופי !!! רבה, ברוכים הבאים לפורום   איזה יופי !!! <img border=0 src=smiles/101.gif> רבה, ברוכים הבאים לפורום <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:10:06
  קורס קבלני בניין ענף 100 - מישהו עשה\מכיר\ממליץ...    קורס קבלני בניין ענף 100 - מישהו עשה\מכיר\ממליץ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 22:13:14
     אני מלמד בקורס כזה, במכללה למנהל ירושלים   אני מלמד בקורס כזה, במכללה למנהל ירושלים איתמר קוד אנרגיה 14/09/2008 22:28:59
         תודה איתמר ...   תודה איתמר ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:42:47
  מרתק לירן, תודה!. . . .ושאלה לגבי "דוריסול" . . .     מרתק לירן, תודה!. . . .ושאלה לגבי "דוריסול" . . . אוולין 14/09/2008 06:28:59
     שיהיה מובן אני לא נגד פרגון ואני תמיד נוטה לחשוב ש   שיהיה מובן אני לא נגד פרגון ואני תמיד נוטה לחשוב ש star 14/09/2008 13:13:29
         בנוסף להבעת תודה, הפירגון המוגזם כביכול מכוון   בנוסף להבעת תודה, הפירגון המוגזם כביכול מכוון אבקה 14/09/2008 15:38:58
             למה להוריד הילוך ?   למה להוריד הילוך ? גבי 14/09/2008 17:07:36
     אווילין ערב טוב   אווילין ערב טוב לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:21:18
         קובץ מצורףהמשיכו לפרגן ולחייך ,כמה זה עולה לנו ??!!   המשיכו לפרגן ולחייך ,כמה זה עולה לנו ??!! amoss 14/09/2008 22:52:00
             נו..מהו משלוח ידך ?   נו..מהו משלוח ידך ? גבי 15/09/2008 06:05:56
         תודה לירן   תודה לירן אוולין 15/09/2008 14:10:49
            תודה לך.   תודה לך. star 15/09/2008 14:42:08
                 קובץ מצורףלגבי ולכל   לגבי ולכל amoss 15/09/2008 23:28:14
                     ממש יפה.   ממש יפה. גבי 17/09/2008 01:09:52
                        תודה , מה כתובת האתר .?   תודה , מה כתובת האתר .? amoss 19/09/2008 23:54:06
                             קח שתי כתובות   קח שתי כתובות גבי 20/09/2008 00:19:45
   בואנה לירן כל הכבוד על ההשקעה תמשיך   בואנה לירן כל הכבוד על ההשקעה תמשיך זיו שחף 13/09/2008 20:33:56
     תבוא כל יום   תבוא כל יום <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:22:15
        א אני בא כל יום ב הפרוייקטים שלי קטנטנים אבל קבל   א אני בא כל יום ב הפרוייקטים שלי קטנטנים אבל קבל זיו שחף 14/09/2008 19:54:24
        קובץ מצורףא אני בא כל יום ב הפרוייקטים שלי קטנטנים אבל קבל   א אני בא כל יום ב הפרוייקטים שלי קטנטנים אבל קבל זיו שחף 14/09/2008 19:55:34
               <img border=0 src=smiles/118.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 22:05:47
             העיצוב רך ונעים למראה   העיצוב רך ונעים למראה אלישי פורן 14/09/2008 22:22:38
                 קובץ מצורףמדובר במעקה פליז שצופה ב24 קרט זהב ובעוונותיי אני   מדובר במעקה פליז שצופה ב24 קרט זהב ובעוונותיי אני זיו שחף 14/09/2008 22:44:49
                     את הפרט אצרף בהמשך השבוע צריך לכווץ ואין לי כח   את הפרט אצרף בהמשך השבוע צריך לכווץ ואין לי כח זיו שחף 14/09/2008 23:22:49
                     מעניין   <img border=0 src=smiles/101.gif> מעניין לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:43:46
   מדהים ומעניין   מדהים ומעניין ניר 13/09/2008 20:23:48
    הכוונה לכיתת לימוד   הכוונה לכיתת לימוד ניר 13/09/2008 20:24:35
       <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:22:30
 קובץ מצורף כיתת לימוד מספר 7: "טר ארמה" - ככה בונים קירות    כיתת לימוד מספר 7: "טר ארמה" - ככה בונים קירות<img border=0 src=smiles/57.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:46:22
     קובץ מצורףכביש 431 - הפרויקט בו בחרתי להתמקד   כביש 431 - הפרויקט בו בחרתי להתמקד <img border=0 src=smiles/60.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:50:12
         קובץ מצורףמתחילים ...   מתחילים ... <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 14:57:24
             קובץ מצורףבשלב הבא - יציקת המסד   בשלב הבא - יציקת המסד<img border=0 src=smiles/49.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:03:55
                 קובץ מצורףהשלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק   השלמת היציקה - שלב התקשרות הבטון וקבלת חוזק<img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:06:45
                     קובץ מצורףהנחת שורת אלמנטים ראשונה - מסד הקיר   הנחת שורת אלמנטים ראשונה - מסד הקיר<img border=0 src=smiles/61.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:12:47
                         קובץ מצורףאז מה כל כך מיוחד בשיטה ?! איפה הטריק ?   אז מה כל כך מיוחד בשיטה ?! איפה הטריק ? <img border=0 src=smiles/208.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:20:15
                             קובץ מצורףאיך מעבירים כוחות אופקיים   איך מעבירים כוחות אופקיים <img border=0 src=smiles/25.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:23:58
                                 קובץ מצורףסרגל - תמונת תקריב   סרגל - תמונת תקריב <img border=0 src=smiles/205.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:28:44
     קובץ מצורףאוזניים לחיבור הסרגלים   אוזניים לחיבור הסרגלים <img border=0 src=smiles/26.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:34:52
         קובץ מצורףהשלב הבא - הנחת שכבות והידוקן   השלב הבא - הנחת שכבות והידוקן <img border=0 src=smiles/55.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:36:53
             קובץ מצורףממשיכים להניח אלמנטים,להדק וחוזר חלילה   ממשיכים להניח אלמנטים,להדק וחוזר חלילה<img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:44:59
                 קובץ מצורףמצב סופי - קיר ...   מצב סופי - קיר ... <img border=0 src=smiles/52.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 15:47:30
                    מאוד מעניין!!! ויוזמה מדהימה ומבורכת   מאוד מעניין!!! ויוזמה מדהימה ומבורכת DNA 13/09/2008 16:10:30
                         dna   <img border=0 src=smiles/126.gif> dna לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:32:34
                     בראוו!!!   בראוו!!! אבקה 13/09/2008 16:23:37
                         לאווה ...   לאווה ... <img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 16:31:59
                            תודה, בשם אווה.   תודה, בשם אווה. <img border=0 src=smiles/01.gif> אבקה 13/09/2008 16:55:07
                                חחח...יצאתי אדיוט.לאבקה כמובן...   חחח...יצאתי אדיוט.לאבקה כמובן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 18:12:13
                                     cool   cool גבי 13/09/2008 19:32:02
                                         היה שווה לחכות, נהנתי מאד   היה שווה לחכות, נהנתי מאד דרורי בועז 13/09/2008 21:18:57
                                             בועז   <img border=0 src=smiles/124.gif> בועז לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 05:18:44
                                                רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ   רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ ע 14/09/2008 16:14:34
                                                     ע - מה שלומך ? אשמח אם תוכל להרחיב על keystone   ע - מה שלומך ? אשמח אם תוכל להרחיב על keystone לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:15:01
                                                         בעקרון זה דומה אבל קטן יותר   בעקרון זה דומה אבל קטן יותר ע 16/09/2008 17:07:59
                                                רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ   רק רציתי להזכיר שגם keystone הוא טר ארמה בזעיר אנפ ע 14/09/2008 16:23:43
     לירן , לימדונו חכמים שיש לנקז לחצי מים מאחורי הקיר   לירן , לימדונו חכמים שיש לנקז לחצי מים מאחורי הקיר יובל 14/09/2008 10:40:01
         ליובל - ניקוז   ליובל - ניקוז <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 14/09/2008 18:14:16
             לירן הנחמד היי , אני כיונתי למערכת מול הר למשל ,   לירן הנחמד היי , אני כיונתי למערכת מול הר למשל , יובל 15/09/2008 03:17:23
                 קובץ מצורףליובל...מה שלומך ?   ליובל...מה שלומך ? לירן, פורום הנדסה אזרחית 15/09/2008 18:26:59
                     עומס הידוסטאטי בקירות תומכים   עומס הידוסטאטי בקירות תומכים ע 16/09/2008 17:52:31
                         ע´ - תבוא לפה יותר   <img border=0 src=smiles/101.gif> ע´ - תבוא לפה יותר <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 16/09/2008 17:59:27
   סופשבוע. אני מכין מחברת ועיפרון לשיעור.   סופשבוע. <img border=0 src=smiles/07.gif> אני מכין מחברת ועיפרון לשיעור. אבקה 11/09/2008 20:26:17
     גם אני...   גם אני... גבי 12/09/2008 07:32:31
         קובץ מצורףשבת שלום   שבת שלום <img border=0 src=smiles/101.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 12:31:05
            מזתומרת אין שיעור ? איזה באסה ממש חיכיתי   מזתומרת אין שיעור ? איזה באסה ממש חיכיתי זיו שחף 12/09/2008 16:49:49
     לצערי לא יהיה שיעור שבועי   לצערי לא יהיה שיעור שבועי <img border=0 src=smiles/10.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 14:46:30
         לירן ........ אני בקריז......   לירן ........ אני בקריז...... דרורי בועז 12/09/2008 16:24:43
             אין דבר, לירן. נסגור את המחברת ונחכה בסבלנות.   אין דבר, לירן. נסגור את המחברת ונחכה בסבלנות. אבקה 12/09/2008 16:42:49
             ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים   ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 23:11:15
             ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים   ת´מוזמן לבוא להטיס איתי בבוקר - או טיול אופניים לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 23:11:15
                קובץ מצורףמה אתה מטיס ?   מה אתה  מטיס ? דרורי בועז 13/09/2008 08:26:40
                    קובץ מצורףאני דווקא בעד קנדינסקי   אני דווקא בעד קנדינסקי <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 08:46:20
                        קובץ מצורףאבל מטיס את זה ...   אבל מטיס את זה ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 08:47:42
                             גדול!   גדול! דרורי בועז 13/09/2008 09:05:26
                                 סרטון מצורףכמובן...   כמובן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 12:47:18
                                     איזה יופי   איזה יופי דרורי בועז 13/09/2008 21:25:29
  הצעות מחיר    הצעות מחיר יצחק ועד דיור בע"מ 10/09/2008 21:41:32
     אנסה לעניין כמה חברים   <img border=0 src=smiles/106.gif> אנסה לעניין כמה חברים לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/09/2008 19:27:05
     הצעת מחיר לתכנון קונסטרוקציה   הצעת מחיר לתכנון קונסטרוקציה יוסוביץ אבי - מהנדס בנין 14/09/2008 09:52:07
         אצור קשר   אצור קשר יצחק ועד דיור בע"מ 14/09/2008 21:30:40
     העצת מחיר לתכנון קונסטרוקציה   העצת מחיר לתכנון קונסטרוקציה Amit Oz 17/09/2008 21:23:34
     העצת מחיר לתכנון קונסטרוקציה   העצת מחיר לתכנון קונסטרוקציה Amit Oz 17/09/2008 21:24:02
 קובץ מצורף  רבה על המפגש במפגש הבא    <img border=0 src=smiles/101.gif> רבה על המפגש <img border=0 src=smiles/107.gif> במפגש הבא לירן, פורום הנדסה אזרחית 09/09/2008 21:16:52
     תודה לירן !   תודה לירן ! איתי אלמוג-בר 10/09/2008 16:12:52
         קובץ מצורףאיזה כיף לכם   איזה כיף לכם דרורי בועז 10/09/2008 21:30:44
            רוטשילד ? ...   רוטשילד ? ... <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 10/09/2008 21:41:14
                קובץ מצורףפינת שיינקין   פינת שיינקין דרורי בועז 11/09/2008 06:37:20
                    נחמד, מה ת´משפץ שם ? ...   נחמד, מה ת´משפץ שם ? ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 11/09/2008 19:40:24
                         קובץ מצורףכך זה היה לפני הפינוי הלילי   כך זה היה לפני הפינוי הלילי דרורי בועז 12/09/2008 16:32:38
                             קובץ מצורףולמחרת   ולמחרת דרורי בועז 12/09/2008 16:43:51
     בועז...מתי ת´מוצא לי דירה בת"א ב1.1m ? ...   בועז...מתי ת´מוצא לי דירה בת"א ב1.1m ? ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 12/09/2008 23:10:13
        אפקח בשבילך עניים ואזניים   אפקח בשבילך עניים ואזניים דרורי בועז 13/09/2008 08:27:54
 קובץ מצורף לא לשכוח - ב 9.9.08 (היום) נפגשים בארכיג´וב     לא לשכוח - ב  9.9.08 (היום) נפגשים בארכיג´וב <img border=0 src=smiles/06.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/09/2008 23:00:50
     sorry, really sorry   sorry, really sorry אבקה 09/09/2008 11:08:01
     וזה יכול לעזור גמכן.   וזה יכול לעזור גמכן. star 09/09/2008 11:23:41
    היה מגניב... הפסדתם   היה מגניב... הפסדתם <img border=0 src=smiles/115.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 09/09/2008 21:39:50
  המדינה ושפיר הנדסה חתמו על הסכם להקמת כביש 531    <img border=0 src=smiles/24.gif>המדינה ושפיר הנדסה חתמו על הסכם להקמת כביש 531 לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/09/2008 21:46:56
     לירן ומחירי הנדלן   לירן ומחירי הנדלן דרורי בועז 13/09/2008 08:41:58
        אנחנו בקושי נוכל לבנות מלונה...   אנחנו בקושי נוכל לבנות מלונה...<img border=0 src=smiles/215.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 13/09/2008 08:49:39
             בבנק יש כסף והבנק ישמח לתת לך   בבנק יש כסף והבנק ישמח לתת לך דרורי בועז 13/09/2008 09:38:32
  הנדסאי בניין    הנדסאי בניין שלומי 08/09/2008 18:56:18
     שלומי וברוכים הבאים לפורום   <img border=0 src=smiles/115.gif> שלומי וברוכים הבאים לפורום לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/09/2008 19:38:33
     ההבדלים   ההבדלים אשר 09/09/2008 13:01:34
     עוד משהו לירן/אשר   עוד משהו לירן/אשר שלומי 10/09/2008 17:53:26
         למיטב ידיעתי - אין סייגים.אותה החתימה עד 4 ק´   למיטב ידיעתי - אין סייגים.אותה החתימה עד 4 ק´ לירן, פורום הנדסה אזרחית 10/09/2008 19:20:05
             זכות החתימה להנדסאים היא רק לגבי "מבנה פשוט":   זכות החתימה להנדסאים היא רק לגבי "מבנה פשוט": אדיר 12/09/2008 09:55:14
  הוספת מרפסות שמש לבניין קיים     הוספת מרפסות שמש לבניין קיים עליזה 06/09/2008 22:28:31
     תנסי כאןhttp://www.keilin.co.il/veranda.html   תנסי כאןhttp://www.keilin.co.il/veranda.html star 07/09/2008 14:53:18
         תודה. . האם יש נוספים?   תודה.   . האם יש נוספים? עליזה 07/09/2008 15:21:58
             חפשיי את האתר של יורם רוטנברג-לוחות קשיחים וכד´   חפשיי את האתר של יורם רוטנברג-לוחות קשיחים וכד´ GERSON 07/09/2008 16:20:44
                 לוחות מאסטרקיר   לוחות מאסטרקיר עליזה 07/09/2008 17:43:41
     קובץ מצורףעליזה - ערב טוב   עליזה - ערב טוב <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:53:17
         לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי   לילה טוב- תודה על הכלים הנוספים שקיבלתי עליזה 07/09/2008 22:39:10
             דווקא אם את אדריכלית אני קצת מתפלא שאת בעד   דווקא אם את אדריכלית אני קצת מתפלא שאת בעד אווה 08/09/2008 09:16:09
                 בדיקות מקדימות   בדיקות מקדימות גרשון 10/09/2008 11:21:48
                 קובץ מצורף מראה מתועש ושיטה מתועשת    מראה מתועש ושיטה מתועשת עליזה 13/09/2008 18:55:11
                     לעליזה   לעליזה אווה 14/09/2008 11:37:06
                         "מתועש "זו שיטה ולאו דווקא מראה...   "מתועש "זו שיטה ולאו דווקא מראה... עליזה 16/09/2008 11:02:58
                             אם זו תוסספת, אז אני מורידה את הכובע!   אם זו תוסספת, אז אני מורידה את הכובע!<img border=0 src=smiles/65.gif> אווה 17/09/2008 06:55:10
  הנדסה אזרחית, מבנים b.tec , אריאל.    הנדסה אזרחית, מבנים b.tec , אריאל. דניאל 06/09/2008 21:49:27
     אהלן דניאל ...   אהלן דניאל ...<img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 08/09/2008 18:09:54
     אני למדתי במרכז אוניברסיטאי אריאל   אני למדתי במרכז אוניברסיטאי אריאל אלישי פורן-מהנדס בניין 15/09/2008 19:44:31
  חיזוק מבנה מפני שקיעה    חיזוק מבנה מפני שקיעה שלומי 06/09/2008 21:26:27
     אם הבנתי נכון, זה נשמע רע מאד!   אם הבנתי נכון, זה נשמע רע מאד! אווה 06/09/2008 21:43:53
         נ.ב "נשמע רע מאד!" פרושו:   נ.ב  "נשמע רע מאד!" פרושו: אווה 07/09/2008 08:17:26
             כנס לפורום הנדסה אזרחית-יש לי תחושה שתקבל תשובה   כנס לפורום הנדסה אזרחית-יש לי תחושה שתקבל תשובה GERSON 07/09/2008 16:21:53
                גרשון, שם הוא ואתה נמצאים!!   גרשון, שם הוא ואתה נמצאים!! אבקה 07/09/2008 16:53:57
             "נשמע רע מאוד" פרושו תיקון מסובך מאוד ויקר מאוד   "נשמע רע מאוד" פרושו תיקון מסובך מאוד ויקר מאוד ע 12/09/2008 18:29:15
     קובץ מצורףאהלן שלומי   אהלן שלומי <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:39:39
        תודה!   תודה! שלומי 07/09/2008 21:41:29
            תבוא כל יום   תבוא כל יום <img border=0 src=smiles/211.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 22:01:28
 קובץ מצורף כיתת לימוד מספר 6 : הנחת אלמנטי צנרת טרומיים     כיתת לימוד מספר 6 : הנחת אלמנטי צנרת טרומיים <img border=0 src=smiles/57.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:12:12
     קובץ מצורףקצת נתונים   קצת נתונים <img border=0 src=smiles/102.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:22:24
         קובץ מצורףבשלב הבא - ממקמים את העגורן   בשלב הבא - ממקמים את העגורן <img border=0 src=smiles/52.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:27:29
             קובץ מצורףעבודה מקדימה - חפירה ומילוי מצע   עבודה מקדימה - חפירה ומילוי מצע <img border=0 src=smiles/61.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:33:56
                 קובץ מצורףלאחר שהגענו לעומק הנדרש - "בקלאש"   לאחר שהגענו לעומק הנדרש - "בקלאש" <img border=0 src=smiles/205.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:42:50
                     קובץ מצורףהשכבות הבאות - חול ופיזור צמנט   השכבות הבאות - חול ופיזור צמנט <img border=0 src=smiles/22.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:48:04
                         קובץ מצורףהנפת אלמנטים   הנפת אלמנטים <img border=0 src=smiles/24.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 22:52:37
                             קובץ מצורףעוד קצת וזה בפנים   עוד קצת וזה בפנים <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:01:03
                                קובץ מצורףוזה בפנוכו ...   וזה בפנוכו ...<img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:02:49
     קובץ מצורףאיטום וגמרנו ...   איטום וגמרנו ... <img border=0 src=smiles/40.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:09:58
         קובץ מצורףתמונה מבפנים   תמונה מבפנים <img border=0 src=smiles/117.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:12:07
             קובץ מצורףבהנדסה כמו בהנדסה - תמיד יש הפתעות   בהנדסה כמו בהנדסה - תמיד יש הפתעות <img border=0 src=smiles/105.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:14:58
                 קובץ מצורףזה היה לא ייאמן ...   זה היה לא ייאמן ... <img border=0 src=smiles/108.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:18:53
                     קובץ מצורףוהשאר היסטוריה...שואבים,מתקנים ומניחים אלמנט חדש   והשאר היסטוריה...שואבים,מתקנים ומניחים אלמנט חדש לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 23:20:38
                         ומה עם האיטום מבפנים ?   ומה עם האיטום מבפנים ? גבי 05/09/2008 04:01:10
                             לירן...   לירן... איתן כרמל 05/09/2008 07:02:30
                                 שעור נהדר תודה   שעור נהדר תודה דרורי בועז 05/09/2008 09:21:17
                                 לאיתן...   לאיתן... לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:36:42
                             אהלן גבי...שבת שלום   אהלן גבי...שבת שלום לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 14:35:49
                                 היי אלירן.   היי אלירן. גבי 05/09/2008 19:52:36
                                     לגבי   לגבי <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:25:19
     לירן היי, אם אפשר שאלות קשות : 1 . מהוא שיפוע הצינ   לירן היי, אם אפשר שאלות קשות : 1 . מהוא שיפוע הצינ יובל 05/09/2008 19:53:16
         קובץ מצורףליובל   ליובל <img border=0 src=smiles/21.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 05/09/2008 21:20:04
             תודה לירן, יופי של שיעור!   תודה לירן, יופי של שיעור!  <img border=0 src=smiles/06.gif> אווה 06/09/2008 07:02:37
                 לירן, ברשותך, הזמנתי לכאן אנשים (יש מקום בכיתה?)   לירן, ברשותך, הזמנתי לכאן אנשים (יש מקום בכיתה?) אווה 06/09/2008 07:45:27
                     אווה - בהחלט מעניין יהיה לשמוע את הירוקים   אווה - בהחלט מעניין יהיה לשמוע את הירוקים לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:52:43
                     הגעתי מ"הירוקים"   הגעתי מ"הירוקים" חיה 09/09/2008 14:43:51
             לירן, כרגיל, מעניין ומאלף. חן-חן. אבל הערה ושאלה:   לירן, כרגיל, מעניין ומאלף. חן-חן. אבל הערה ושאלה: אבקה 06/09/2008 09:00:18
                 לאבקה - מדובר על סיבים אופטיים של בזק   לאבקה - מדובר על סיבים אופטיים של בזק לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:55:52
                     אני מבין שהאלמנטים הונפו והונחו לתוך החפיר מלמעלה.   אני מבין שהאלמנטים הונפו והונחו לתוך החפיר מלמעלה. אבקה 06/09/2008 17:20:40
                 קובץ מצורףאבקה אבקה האם שומע ? ...   אבקה אבקה האם שומע ? ... לירן, פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 17:51:07
                    תודה, תודה!   תודה, תודה! אבקה 06/09/2008 19:50:13
             בקצב הזה כל הגשם ילך לאיבוד , אם המים האלה לא חוזר   בקצב הזה כל הגשם ילך לאיבוד , אם המים האלה לא חוזר יובל 06/09/2008 10:48:06
                 יובל - אתה מהתחום ?   יובל - אתה מהתחום ? לירן,פורום הנדסה אזרחית 06/09/2008 10:53:40
                     האיום עלי הוא מצד הועדות המקומיות למיניהם ,   האיום עלי הוא מצד הועדות המקומיות למיניהם , יובל 06/09/2008 14:54:06
                         לקרוא ולהחכים   לקרוא ולהחכים יובל 06/09/2008 16:40:05
                             בהקשר הזה , אבל יותר קרוב לנו ...   בהקשר הזה , אבל יותר קרוב לנו ... יובל 06/09/2008 16:46:42
                                 ומאמר אחרון ומרשים מכול ...   ומאמר אחרון ומרשים מכול ... יובל 06/09/2008 17:07:38
                                    תיקון , בגוגל " בראשון לציון שוב מצאו מים "   תיקון , בגוגל " בראשון לציון שוב מצאו מים " יובל 06/09/2008 17:38:50
                        יובל - תודה רבה, מעניין מאוד.   יובל - תודה רבה, מעניין מאוד. <img border=0 src=smiles/43.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:27:29
 קובץ מצורף מפגש archijob - מי מהחברים\ות מתייצב\ת?     מפגש archijob - מי מהחברים\ות מתייצב\ת? <img border=0 src=smiles/55.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 03/09/2008 19:41:01
     אני ממש רחוק... אז רק אחזיק אצבעות.   אני ממש רחוק... אז רק אחזיק אצבעות. גבי 04/09/2008 20:36:04
         קובץ מצורףחחח...אז תגיד שאתה רוצה לדעת איך אנחנו נראים.   חחח...אז תגיד שאתה רוצה לדעת איך אנחנו נראים. לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 20:51:09
             נראה אותך בפרטים הקטנים   נראה אותך בפרטים הקטנים <img border=0 src=smiles/02.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 04/09/2008 20:55:10
                 בהתחלה חשבתי שבטח הורדת איזו תמונה מגוגל,   בהתחלה חשבתי שבטח הורדת איזו תמונה מגוגל, גבי 04/09/2008 22:36:41
            סחטיקה אח שלו.דוגמן.תודה על הפורום והתמונות.   סחטיקה אח שלו.דוגמן.תודה על הפורום והתמונות. שבת שלום 05/09/2008 06:11:22
                 גם דוגמן, גם מהנדס, גם נחמד וחכם   גם דוגמן, גם מהנדס, גם נחמד וחכם דרורי בועז 05/09/2008 09:23:46
            וגם   <img border=0 src=smiles/60.gif>וגם<img border=0 src=smiles/44.gif> אבקה 05/09/2008 17:03:19
                עובד בארונסון? (פרטים קטנים...)   עובד בארונסון? (פרטים קטנים...) הלוחש לסוסים 07/09/2008 12:04:33
                       <img border=0 src=smiles/01.gif> לירן, פורום הנדסה אזרחית 07/09/2008 18:23:03
  האם אפשר לכתוב עברית בגרסה לנסיון של "atir "     האם אפשר לכתוב עברית בגרסה לנסיון  של "atir " G-M 03/09/2008 17:39:22

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום