Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל פורום דאטאקאד :
אתר Archijob [דוא''ל]

קורס פוטושופ Photoshop

קורס ויריי Vray

קורס סקצ'אפ Sketchup

קורס אוטוקאד Autocad

קורס רוויט Revit

  תכניות מדידה    תכניות מדידה Charly Shilon 03/10/2011 10:35:04
    מגרסה 12 ומעלה   מגרסה 12 ומעלה שימי דן - תמיכת DataCAD 03/10/2011 15:18:04
  מיקום מלבני הדפסה לתשריט תבע מבא"ת    מיקום מלבני הדפסה לתשריט תבע מבא"ת דיצה שמואל 02/10/2011 16:16:02
    אני מקווה שהסתדרת לפי מה שדברנו בטלפון   אני מקווה שהסתדרת לפי מה שדברנו בטלפון שימי דן - תמיכת DataCAD 03/10/2011 06:37:56
   איך ממירים 3D LINE לקו רגיל דו מימדי? תודה   איך ממירים 3D LINE לקו רגיל דו מימדי? תודה may 02/10/2011 13:11:48
     המרת 3d line ל line   המרת 3d line ל line שימי דן - תמיכת DataCAD 02/10/2011 13:46:57
         עזרת מאוד, שנהטובה לכל דרי הפורום   <img border=0 src=smiles/101.gif> עזרת מאוד, שנהטובה לכל דרי הפורום<img border=0 src=smiles/55.gif> may 03/10/2011 09:50:42
  תגובתך לקהל היעד שקונה את התוכנה     תגובתך לקהל היעד שקונה את התוכנה יאיר רחימי 25/09/2011 20:05:31
     PDF   PDF מל ניסן- תמיכה DATACAD 26/09/2011 13:52:33
  EN/HE    EN/HE אסתי 25/09/2011 16:01:53
     התוכנה עוברת לעברית   התוכנה עוברת לעברית שימי דן - תמיכת DataCAD 26/09/2011 15:18:02
     EN/HE   EN/HE עינב קוה-יאיר 26/09/2011 20:11:30
  פתחלת קובץ DWG    פתחלת קובץ DWG נעים 24/09/2011 20:45:39
     פתיחת dwg בגרסה 10   פתיחת dwg בגרסה 10 שימי דן - תמיכת DataCAD 25/09/2011 07:41:00
         שדרוג?   שדרוג?<img border=0 src=smiles/202.gif> מירי 25/09/2011 16:10:27
             DATACAD 10   DATACAD 10 מל ניסן- תמיכה DATACAD 26/09/2011 14:03:28
  המרה מאוטוקאד - זוועה!    המרה מאוטוקאד - זוועה! אורי בן-גל 20/09/2011 09:54:01
     המרה   המרה מל ניסן- תמיכה DATACAD 20/09/2011 11:53:08
         12   12 אורי בן-גל 20/09/2011 12:15:30
     המרה מ 12   המרה מ 12 שימי דן - תמיכת DataCAD 20/09/2011 12:31:05
         תודה!   תודה! אורי בן-גל 20/09/2011 14:32:50
         עדיין יש באגים   עדיין יש באגים אורי בן-גל 20/09/2011 15:42:07
            תתקשר אלי   תתקשר אלי שימי דן - תמיכת DataCAD 21/09/2011 07:35:16
  אנא עזרו לי...    אנא עזרו לי... ההה 19/09/2011 20:57:02
     עובי עטים   עובי עטים שימי דן - תמיכת DataCAD 20/09/2011 08:46:41
  Datadac for mac    Datadac for mac אוהד 16/09/2011 17:06:25
     DataCAD על MAC   DataCAD על MAC שימי דן - תמיכת DataCAD 18/09/2011 08:19:35
  שרטוט ברירת מחדל    שרטוט ברירת מחדל ענת חסיס 16/09/2011 15:50:01
    הסתדרתי לבד.   הסתדרתי לבד. ענת חסיס 18/09/2011 08:12:37
     יצירת שרטוט ברירת מחדל   יצירת שרטוט ברירת מחדל שימי דן - תמיכת DataCAD 18/09/2011 08:16:06
   מישהו הצליח לשמור קובץ pdf אורך גליון מעל 5000 ?     מישהו הצליח לשמור קובץ pdf אורך גליון מעל 5000 ? בועז כהן 14/09/2011 16:46:30
     אולי .......   אולי ....... מנחם 14/09/2011 17:32:33
     מנחם תודה ניסיתי דרייבר מסוג HP/GL2. לא הצלחתי   מנחם תודה ניסיתי דרייבר  מסוג HP/GL2. לא הצלחתי בועז כהן 14/09/2011 17:56:30
     pdf מעל 5000 מ"מ   pdf מעל 5000 מ"מ שימי דן - תמיכת DataCAD 15/09/2011 08:36:59
        היי שימי תודה ושנה טובה   היי שימי תודה ושנה טובה בועז כהן 15/09/2011 11:46:56
        אני גם - סוגר PLT והופך לPDF ע"י VIEWCOMPANION   אני גם - סוגר  PLT והופך לPDF ע"י VIEWCOMPANION אלון 16/09/2011 06:53:01
            תודה רבה לכל המגיבים שבוע טוב   תודה רבה לכל המגיבים שבוע טוב בועז כהן 18/09/2011 10:24:05
         אפשר לשמור תלוי בדריוור במקרה יש לי דריוור מעולה   אפשר לשמור תלוי בדריוור במקרה  יש לי דריוור מעולה יאיר רחימי 25/09/2011 19:57:25
     שמירת קובץ ארוך   שמירת קובץ ארוך שמואל 03/02/2018 11:37:01
  קווי מידה    קווי מידה אורי בן-גל 14/09/2011 13:21:42
     אולי.....   אולי..... מנחם 14/09/2011 17:29:31
        טעיתי בכתובת :)   טעיתי בכתובת :) מנחם 14/09/2011 17:33:20
     חץ הצד אחד של המידה   חץ הצד אחד של המידה שימי דן - תמיכת DataCAD 15/09/2011 08:46:06
  הגדרה של שכבה או יישות כעליונה בשרטוט    הגדרה של שכבה או יישות כעליונה בשרטוט אורי בן-גל 14/09/2011 10:58:42
     הגדרת שכבה כעליונה   הגדרת שכבה כעליונה שימי דן - תמיכת DataCAD 14/09/2011 11:08:22
  IMPO RT DAACAD    IMPO RT DAACAD Hector 07/09/2011 01:35:53
     קובץ dwg שלא נפתח   קובץ dwg שלא נפתח שימי דן - תמיכת DataCAD 07/09/2011 07:53:02
   מDWG ל Dשאשבשג     מDWG ל Dשאשבשג Hector 07/09/2011 01:11:18
  datacad (internal diagnostics) fault 3 error from:    datacad (internal diagnostics) fault 3 error from: אפרת 06/09/2011 22:42:38
     אולי...   אולי... מנחם 07/09/2011 17:12:04
  מחפשת מישהו בתשלום לעזרה בדטאקאד וקבלה מאוטוקאד    מחפשת מישהו בתשלום לעזרה בדטאקאד וקבלה מאוטוקאד כרמלה ברר 05/09/2011 17:25:10
     עזרה בדאטאקאד   עזרה בדאטאקאד שימי דן - תמיכת DataCAD 05/09/2011 18:37:57
  פונטים - של ה- interface - הפונדים של התפריטים    פונטים - של ה- interface - הפונדים של התפריטים שמואל בר 29/08/2011 20:37:44
     עם איזו גירסה אתה עובד   עם איזו גירסה אתה עובד שימי דן - תמיכת DataCAD 30/08/2011 06:57:55
  multi-layout    multi-layout אורנה 23/08/2011 22:11:46
     קביעת גודל דף להדפסה בפלוטר   קביעת גודל דף להדפסה בפלוטר שימי דן - תמיכת DataCAD 24/08/2011 14:04:41
  הגלגל של העכבר לא עובד עם דאטאקאב    הגלגל של העכבר לא עובד עם דאטאקאב ענת חסיס 23/08/2011 20:25:41
     תשובה   תשובה s 24/08/2011 10:40:19