Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל פורום דאטאקאד :
אתר Archijob [דוא''ל]

קורס פוטושופ Photoshop

קורס ויריי Vray

קורס סקצ'אפ Sketchup

קורס אוטוקאד Autocad

קורס רוויט Revit

  מידות לאוטוכאד    מידות לאוטוכאד זהר 15/02/2012 12:57:12
    מידות רגילות Associative   מידות רגילות Associative שימי דן תמיכה - DataCAD 16/02/2012 05:07:08
  דחוף!!! לא מצליחה לפתוח קובץ מאוטוקאד    דחוף!!! לא מצליחה לפתוח קובץ מאוטוקאד מיכל 12/02/2012 09:09:52
    שלחתי לך את הקובץ המייל   שלחתי לך את הקובץ המייל שימי דן תמיכה - DataCAD 12/02/2012 11:30:11
  לא מצליחה לייבא קובץ מאוטוקאד    לא מצליחה לייבא קובץ מאוטוקאד מיכל 09/02/2012 14:54:19
    עם איזו גרסא את עובדת   עם  איזו גרסא את עובדת שימי דן תמיכה - DataCAD 09/02/2012 15:01:13
         לא מצליחה לייבא קובץ מאוטוקאד   לא מצליחה לייבא קובץ מאוטוקאד מיכל 09/02/2012 18:26:56
        דאטהקאד 12   דאטהקאד 12 מיכל 09/02/2012 18:51:34
  גיבוי חיצוני למחשב    גיבוי חיצוני למחשב ריקי 09/02/2012 09:58:40
     תיקיות שכדי לגבות   תיקיות שכדי לגבות שימי דן תמיכה - DataCAD 09/02/2012 11:24:48
  פתיחת קובץ dwg    פתיחת קובץ dwg ציפי פבזנר 08/02/2012 18:58:51
    אני צריך לראות את הקובץ כדי לדעת בבירור   אני צריך לראות את הקובץ כדי לדעת בבירור שימי דן תמיכה - DataCAD 09/02/2012 11:22:16
 קובץ מצורף בעיה בגרסת הניסיון datacad 14    בעיה בגרסת הניסיון datacad 14 נועה 06/02/2012 22:52:11
    תתני לי את המייל שלך אני אשלח לך את הקובץ החסר   תתני לי את המייל שלך אני אשלח לך את הקובץ החסר שימי דן תמיכה - DataCAD 09/02/2012 11:23:20
  קיצור לסימון קוטר    קיצור לסימון קוטר מרב 02/02/2012 09:12:29
     היי מירב מה שלומך???(מקווה שזו אותה המירב)   היי מירב מה שלומך???(מקווה שזו אותה המירב) רוחמה 02/02/2012 13:43:25
         שכחתי לציין שאחרי שאת מקלידה את המספר את מרפה   שכחתי לציין שאחרי שאת מקלידה את המספר את מרפה רוחמה 02/02/2012 13:50:26
  תלת מימד o2c    תלת מימד o2c ירון הגין 01/02/2012 17:48:36
  הודעת שגיאה 9103    הודעת שגיאה 9103 ענת אסולין 31/01/2012 12:58:12
  המרה מאוטוקאד דחוף!!!    המרה מאוטוקאד דחוף!!! אלינור 25/01/2012 12:06:34
  תכנית פגומה    תכנית פגומה תמרה 22/01/2012 12:32:04
    שימי תודה על העזרה הטלפונית, התכנית הסתדרה   שימי תודה על העזרה הטלפונית, התכנית הסתדרה תמרה 23/01/2012 13:58:21
  דחוף.קובץ שעף כל הזמן.    דחוף.קובץ שעף כל הזמן. רחלי 21/01/2012 23:12:42
    תשלחי לי את הקובץ כולל קובץ גיבוי   תשלחי לי את הקובץ כולל קובץ גיבוי שימי דן תמיכה - DataCAD 22/01/2012 06:34:31
   בעיה בהמרה לאוטוקד בזמן ההמרה הקובץ נזרק החוצה   בעיה בהמרה לאוטוקד בזמן ההמרה הקובץ נזרק החוצה איקה 17/01/2012 10:43:27
    תשלחי לי את הקובץ כדי שאראה מה לא בסדר   תשלחי לי את הקובץ כדי שאראה מה לא בסדר שימי דן תמיכה - DataCAD 19/01/2012 06:11:28
  hatch    hatch חני 11/01/2012 20:29:21
    מישהו יודע?   מישהו יודע? חני 13/01/2012 10:36:42
         שינוי מיקום קודקודים ב hatch   שינוי מיקום קודקודים ב hatch שימי דן תמיכה - DataCAD 14/01/2012 09:02:36
            שימי תודות רבות היישר מהודו   שימי תודות רבות היישר מהודו חני 18/01/2012 10:14:04
  יבוא קובץ מאוטוקאד    יבוא קובץ מאוטוקאד מיכל 11/01/2012 08:37:03
    חסר לך את סוג הפונט תתקשרי אלי   חסר לך את סוג הפונט תתקשרי אלי שימי דן תמיכה - DataCAD 11/01/2012 08:48:49
  בעיות פונטים בגירסה 13    בעיות פונטים בגירסה 13 אנדי 10/01/2012 19:53:35
    תתקשרי אלי אני אפתור לך את הבעיה   תתקשרי אלי אני אפתור לך את הבעיה שימי דן תמיכה - DataCAD 11/01/2012 06:14:53
  המרת קובץ דטאקאד לאוטוקד    המרת קובץ דטאקאד לאוטוקד איילת 09/01/2012 16:01:41
    תשלחי לי את הקובץ אני אמיר לך אותו   תשלחי לי את הקובץ אני אמיר לך אותו שימי דן תמיכה - DataCAD 09/01/2012 19:11:33
    דאטהקאד 12   דאטהקאד 12 מיכל 09/02/2012 18:29:10
  שלחתי אתמול קובץ שלא הצלחתי לפתוח אותו.     שלחתי אתמול קובץ שלא הצלחתי לפתוח אותו. nurit 09/01/2012 13:53:28
    אי אפשר לפתוח את האובייקט הזה צריך קודם לפוצץ אותו   אי אפשר לפתוח את האובייקט הזה צריך קודם לפוצץ אותו שימי דן תמיכה - DataCAD 09/01/2012 19:12:29
  פתיחת קובץ אוטוקאד    פתיחת קובץ אוטוקאד בעז 08/01/2012 12:07:39
    תשלח לי את הקובץ יום טוב   תשלח לי את הקובץ יום טוב שימי דן תמיכה - DataCAD 08/01/2012 12:51:55
        פתיחת שרטוט אוטוקאד   פתיחת שרטוט אוטוקאד בעז 11/01/2012 12:11:59
  עכבר חדש, לא מצליחה לעשות Snap בכלל     עכבר חדש, לא מצליחה לעשות Snap בכלל נואית בלטרן 06/01/2012 13:56:27
    תתקשרי אלי יום טוב   תתקשרי אלי יום טוב שימי דן תמיכה - DataCAD 08/01/2012 12:52:10