Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]

אתר אורבונד

אודות אורבונד

תקרות גבס אקוסטיות

תקרות מינרליות אקוסטיות

קרניזים מעוצבים

03-6342853

   ליאור תעמוד בהבטחות שלך אייפה תמונה של תקרה אשדוד   ליאור תעמוד בהבטחות שלך אייפה תמונה של תקרה אשדוד יאיר בכר 08/07/2013 09:01:00
    קובץ מצורףמתכוון לפספרטו באולמי האצולה ?   מתכוון לפספרטו באולמי האצולה ? ליאור שפירא - אורבונד 08/07/2013 13:45:53
    קובץ מצורף.   . ליאור שפירא - אורבונד 08/07/2013 13:47:09
        חיתוך ידני לפי שבלונה או ממוחשב? מאיזה חומר?   חיתוך ידני לפי שבלונה או ממוחשב? מאיזה חומר? עמית וייסברג - חכמת הבניה 08/07/2013 20:26:08
    קובץ מצורף.   . ליאור שפירא - אורבונד 08/07/2013 13:51:09
        גבס, גבס, גבס   גבס, גבס, גבס zlr 08/07/2013 23:08:36
            אכן המוצר לוח גבס אורבונד.טכנולוגיית החרור ממוחשבת   אכן המוצר לוח גבס אורבונד.טכנולוגיית החרור ממוחשבת ליאור שפירא - אורבונד 09/07/2013 08:01:13
                קרדיטים- אדריכלות אורו הנדסה, ביצוע שילובי יוזמה   קרדיטים- אדריכלות אורו הנדסה, ביצוע שילובי יוזמה ליאור שפירא - אורבונד 09/07/2013 15:10:35
   למה אורבונד לא עושה 4 פאזות לגבס 15.9?   למה אורבונד לא עושה 4 פאזות לגבס 15.9? ziv 01/07/2013 18:24:39
     ניתן להזמין   ניתן להזמין Progeves 01/07/2013 21:44:38
        מחיר?   מחיר? ziv 01/07/2013 22:10:07
            עניתי לך במייל.   עניתי לך במייל. Progeves 03/07/2013 03:06:42
  דלת כיס בקיר גבס    דלת כיס בקיר גבס מור מטק 01/07/2013 17:01:38
    אתה נגר / איש גבס / סתם סקרן / רוצה לעשות לבד ?   אתה נגר / איש גבס / סתם סקרן / רוצה לעשות לבד ? ירמי 01/07/2013 18:53:44
        סתם מעוניין לעשות זת לבד   סתם מעוניין לעשות זת לבד מור מטק 02/07/2013 16:41:34
             אז תיגש למרכז ההדרכה של אורבונד באור יהודה   אז תיגש למרכז ההדרכה של אורבונד באור יהודה ירמי 03/07/2013 07:15:24
     נסה לשאול בפורום דלתות השכן כאן בארכיג´וב   נסה לשאול בפורום דלתות השכן כאן בארכיג´וב ליאור שפירא - אורבונד 03/07/2013 09:26:21
  מה המרחק המקסימלי בין הניצבים להנמכת תקרת גבס 12.7    מה המרחק המקסימלי בין הניצבים להנמכת תקרת גבס 12.7 אסתי 01/07/2013 11:14:58
    אם זה רק לצורך ההיתר - מה זה משנה ?   אם זה רק לצורך ההיתר - מה זה משנה ? ירמי 01/07/2013 12:48:49
  מה המחקר המקסימלי שאפשר לעשו בין המסילות וניצבים?    מה המחקר המקסימלי שאפשר לעשו בין המסילות וניצבים? אסתי 01/07/2013 11:10:55
     מרחק בין פרופילים   מרחק בין פרופילים ליאור שפירא - אורבונד 01/07/2013 15:51:09
 קובץ מצורף קיר גבס לטלויזיה    קיר גבס לטלויזיה ואגו 28/06/2013 10:45:48
     אפשרי   אפשרי אווה 29/06/2013 11:09:56
     קובץ מצורףמחיצה חצי גובה   מחיצה חצי גובה ליאור שפירא - אורבונד 30/06/2013 10:26:59
     הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי   הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:42:34
         אופס, לא קראתי את ההודעה של ליאור עד הסוף :)   אופס, לא קראתי את ההודעה של ליאור עד הסוף :) עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:49:37
             קובץ מצורף:) אם אתה כבר כאן, אז להערכתך קיר כזה יציב?   :) אם אתה כבר כאן, אז להערכתך קיר כזה יציב? אווה 03/07/2013 00:27:26
                 רק אם הוא מגיע ומעוגן לתקרה. אחרת-בשום פנים ואופן   רק אם הוא מגיע ומעוגן לתקרה. אחרת-בשום פנים ואופן עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 00:38:24
                     ענית מהר מידי... :) תודה!   ענית מהר מידי... :) תודה! אווה 03/07/2013 00:45:44
                         חיובי, וכדי לחסוך זמן ולכלוך-שידביק עליהם גבס!   חיובי, וכדי לחסוך זמן ולכלוך-שידביק עליהם גבס! עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 01:06:59
                            בקר טוב! תודה!   בקר טוב! תודה! אווה 03/07/2013 06:48:47
  עובי מדף גבס בספרייה    עובי מדף גבס בספרייה משה 28/06/2013 02:27:47
    אפשר גם 7   אפשר גם 7 omri 28/06/2013 16:03:08
        תודה   תודה משה 30/06/2013 01:31:30
  בניית קירות מבודדים לסאונד-אולפן הקלטות    בניית קירות מבודדים לסאונד-אולפן הקלטות ישי מאיר 27/06/2013 21:45:59
     קובץ מצורףאולפן הקלטות   אולפן הקלטות ליאור שפירא - אורבונד 30/06/2013 10:16:57
  בלוק גבס    בלוק גבס יהושע 25/06/2013 08:46:36
    חיתוך בדיסק הרבה יותר בריא לבלוק מפטיש חציבה.   חיתוך בדיסק הרבה יותר בריא לבלוק מפטיש חציבה. עמית וייסברג 25/06/2013 10:39:58
        ואח-כ סגירת פתחים עם טיט או חומר אחר?   ואח-כ סגירת פתחים עם טיט או חומר אחר? יהושע 25/06/2013 12:26:57
             אכן, טיט או טיח גבס ולבסוף שפכטל(קלסימו\פרופילה..)   אכן, טיט או טיח גבס ולבסוף שפכטל(קלסימו\פרופילה..) עמית וייסברג 25/06/2013 14:28:04
  תליית מנורה על תקרת איטונג    תליית מנורה על תקרת איטונג איתן 24/06/2013 21:53:34
    פנה לחברת איטונג לקבלת ייעוץ   פנה לחברת איטונג לקבלת ייעוץ zlr 24/06/2013 22:01:12
         תליית מנורה על תקרת איטונג    תליית מנורה על תקרת איטונג איתן 24/06/2013 22:22:35
             דיבל גמבו מפוצץ את האיטונג   דיבל גמבו מפוצץ את האיטונג ליאור שפירא - אורבונד 25/06/2013 08:26:02
                אפשר לחפש את צלע הבטון ולעגן שם דיבל רגיל   אפשר לחפש את צלע הבטון ולעגן שם דיבל רגיל גיורא 26/06/2013 07:50:43
                    סליחה ליאור, לא ראיתי שכבר ציינת זאת(:   סליחה ליאור, לא ראיתי שכבר ציינת זאת(: גיורא 26/06/2013 10:27:11
  שפכטל על שפריץ    שפכטל על שפריץ איציק 23/06/2013 21:17:05
     בדוק אם לא עדיף לקלף עם ברנר.   בדוק אם לא עדיף לקלף עם ברנר. גיורא 24/06/2013 06:17:23
     תשובה   תשובה ליאור שפירא - אורבונד 24/06/2013 09:57:01
         תודה שאלה נוספת   תודה שאלה נוספת איציק 24/06/2013 18:02:52
            מנסיון, עדיף להדביק לוחות גבס ישירות על השפריץ   מנסיון, עדיף להדביק לוחות גבס ישירות על השפריץ zlr 24/06/2013 22:00:38
             כמות מים לפיניש A   כמות מים לפיניש A ליאור שפירא - אורבונד 25/06/2013 08:22:48
                 זאב, אתה חושב שניתן להדביק גם לוחות 6 מ"מ??   זאב, אתה חושב שניתן להדביק גם לוחות 6 מ"מ?? גיורא 26/06/2013 07:52:23
                    אפשר, עשיתי כבר, קצת יותר סבלנות וזה מסתדר.   אפשר, עשיתי כבר, קצת יותר סבלנות וזה מסתדר. ירמי 26/06/2013 13:09:42
                     לוחות 6 מ"מ   לוחות 6 מ"מ zlr 26/06/2013 15:22:50
   קיים אצל אורבונד מסלול חוליות????   קיים אצל אורבונד מסלול חוליות???? אלירן 23/06/2013 19:17:34
    מאיזה איזור אתה בארץ ?   מאיזה איזור אתה בארץ ? zlr 23/06/2013 23:56:37
        נתניה   נתניה אלירן 23/06/2013 23:59:25
             מסלול חוליות   מסלול חוליות ליאור שפירא - אורבונד 24/06/2013 09:38:01
                תודה רבה   תודה רבה אלירן עיצובים בגבס 24/06/2013 19:26:36
                    תבדוק בזייפר בנתניה. רח השייש אזה´ת הישן   תבדוק בזייפר בנתניה. רח השייש אזה´ת הישן Mr.X 25/06/2013 18:43:20
  תקרה לאמבטיה    תקרה לאמבטיה אורלי 20/06/2013 13:00:24
    אובונד מייצרים כאלה מגבס, לפי מידה   אובונד מייצרים כאלה מגבס, לפי מידה ירמי 20/06/2013 13:13:35
     תקרת מגשים   תקרת מגשים ליאור שפירא - אורבונד 24/06/2013 09:30:11
        קובץ מצורףתמונה   תמונה ליאור שפירא - אורבונד 24/06/2013 09:34:12
  פרטים לגבי יבואן מוצרי Sheetrock לארץ    פרטים לגבי יבואן מוצרי Sheetrock לארץ אלכס 16/06/2013 15:08:30
    אתה מתכוון ל "יהודה יבוא ויצוא"   אתה מתכוון ל "יהודה יבוא ויצוא" yaya 16/06/2013 17:46:05
    ובצומת כנות   ובצומת כנות ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 19:26:22
    איזה חומר אתה מחפש? שפכטל?   איזה חומר אתה מחפש? שפכטל? ירון 20/06/2013 08:33:27
     מי היבואן שמביא את החומר לארץ פינה קשיחה לגבס   מי היבואן שמביא את החומר לארץ פינה קשיחה לגבס ניר אמסלם 08/09/2013 12:39:06
  לוח גבס ירוק במקלחות ...    לוח גבס ירוק במקלחות ... עודד 16/06/2013 12:49:51
     רק פה דחפו את זה   רק פה דחפו את זה yaya 16/06/2013 13:39:34
         מה לעשות שזה לא פורום של usg   מה לעשות שזה לא פורום של usg ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 19:40:38
            נו?   נו? yaya 16/06/2013 20:05:06
            נו?   נו? yaya 16/06/2013 20:05:46
                 אז מה הסיבה להזכיר את usg ובכלל את מעלליך בארצות   אז מה הסיבה להזכיר את usg ובכלל את מעלליך בארצות ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 21:50:52
                    למה לרשום ישראל עבודות בניה?   למה לרשום ישראל עבודות בניה? yaya 16/06/2013 22:29:32
                         לישראל בניה או עבודות בניה   לישראל בניה או עבודות בניה yaya 16/06/2013 22:44:00
                             חחחח   חחחח ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 00:54:06
                         מטעמי פרסום   מטעמי פרסום ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 00:54:55
     תקרות חדר רטוב   תקרות חדר רטוב ליאור שפירא - אורבונד 16/06/2013 15:59:44
         לוחות של חברת USG   לוחות של חברת USG zlr 16/06/2013 22:54:43
         מקלחת מאקווה פאנל   מקלחת מאקווה פאנל אלעד 19/07/2013 01:29:56
  תפרים בין לוחות גבס    תפרים בין לוחות גבס פאדי 12/06/2013 23:42:40
     כן   כן ערן 13/06/2013 00:10:37
        חייבים לשים נייר בכל מקרה   חייבים לשים נייר בכל מקרה zlr 13/06/2013 11:46:49
            ואם אין פאזה בלוח- צריך לבצע ידנית   ואם אין פאזה בלוח- צריך לבצע ידנית גיורא 13/06/2013 15:54:23
             גם על היוניפלוט צריך לשים נייר?   גם על היוניפלוט צריך לשים נייר? ערן 14/06/2013 02:41:24
     תפרים בגבס   תפרים בגבס פאדי 13/06/2013 17:16:46
         לא צריך לעשות פאזה   לא צריך לעשות פאזה yaya 13/06/2013 19:56:05
             בחיי כאילו שרק בנאדם אחד יודע מה צריך לעשות...   בחיי כאילו שרק בנאדם אחד יודע מה צריך לעשות... ערן כהן 15/06/2013 23:15:49
                 ערן   ערן  yaya 16/06/2013 13:46:20
                 יאיא דווקא נתן תשובה מקיפה ועלה על הבעיה לדעתי...   יאיא דווקא נתן תשובה מקיפה ועלה על הבעיה לדעתי... עמית וייסברג - חכמת הבניה 16/06/2013 20:49:21
                    הפיתרון להוסיף ברגי גבס ונייר חדש   הפיתרון  להוסיף ברגי גבס ונייר חדש ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 21:59:48
                         בבקשה דוגמא   בבקשה דוגמא yaya 16/06/2013 22:46:32
                             התשובה לשאלתו של עמית   התשובה לשאלתו של עמית ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 01:13:06
     סדק בתפר גבס ללא פאזה   סדק בתפר גבס ללא פאזה פאדי 17/06/2013 10:01:47
        נייר   נייר zlr 17/06/2013 15:23:08
        לא יודע מה הגודל תקרה. את הפלטות יישמת בצורת בניה?   לא יודע מה הגודל תקרה. את הפלטות יישמת בצורת בניה? ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 23:34:08
  תקרת גבס בחדר רחצה    תקרת גבס בחדר רחצה שימש 12/06/2013 23:25:20
    גבס ירוק מיועד לחדרים רטובים. נקודה.   גבס ירוק מיועד לחדרים רטובים. נקודה. עמית וייסברג - חכמת הבניה 12/06/2013 23:42:08
         תקרת אמבטיה   תקרת אמבטיה zlr 13/06/2013 11:48:37
             אני שואל לגבי הנסיון של המומחים   אני שואל לגבי הנסיון של המומחים שימש 13/06/2013 13:11:25
                אם המקום מאוורר לא יווצר עובש, צביעה בסיד סיננטי   אם המקום מאוורר לא יווצר עובש, צביעה בסיד סיננטי zlr 13/06/2013 14:21:07
                     שימש,   שימש, גיורא 13/06/2013 15:56:34
                         בקשר לעובש-   בקשר לעובש- גיורא 13/06/2013 15:57:58
                             בכללי הדבר הכי אידיוטי זה תקרה גבס ירוק וסיד   בכללי הדבר הכי אידיוטי זה תקרה גבס ירוק וסיד ישראל בן עבודות בניה 13/06/2013 19:55:42
                                ישראל, מה שאתה מכנה "סיד   ישראל, מה שאתה מכנה "סיד גיורא 14/06/2013 21:34:15
                                ישראל, מה שאתה מכנה "סיד   ישראל, מה שאתה מכנה "סיד גיורא 14/06/2013 21:34:15
                                ישראל, מה שאתה מכנה "סיד   ישראל, מה שאתה מכנה "סיד גיורא 14/06/2013 21:34:16
                                ישראל, מה שאתה מכנה "סיד   ישראל, מה שאתה מכנה "סיד גיורא 14/06/2013 21:34:16
                                    ישראח   ישראח גיורא 14/06/2013 21:34:30
                                        אין כבר סיד אמיתי . "סיד סינתטי" הוא צבע אקרילי.   אין כבר סיד אמיתי . "סיד סינתטי" הוא צבע אקרילי. גיורא 14/06/2013 21:36:13
                                             כוונתי היתה לסיד סינתטי.   כוונתי היתה לסיד סינתטי. ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 03:58:37
                    מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום   מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום שימש 14/06/2013 07:22:52
                         מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום   מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום שימש 14/06/2013 07:26:23
             קובץ מצורףתשתמש ב אקווה פנל   תשתמש ב אקווה פנל yaya 15/06/2013 13:31:52
                תודה לכולם   תודה לכולם שימש 16/06/2013 21:25:18
  מחיצות נים בגובה 4 מ´    מחיצות נים בגובה 4 מ´ pen 11/06/2013 14:33:06
     קובץ מצורףמרחק בין ניצבים   מרחק בין ניצבים ליאור שפירא - אורבונד 11/06/2013 14:46:42
         תודה, עוד שאלה   תודה, עוד שאלה pen 11/06/2013 14:57:45
            מחיצה של חדר רטוב   מחיצה של חדר רטוב ליאור שפירא - אורבונד 11/06/2013 15:05:46
            כשדופקים על הקיר 40 ס":מ נשמע יותר טוב מ-60   כשדופקים על הקיר 40 ס":מ נשמע יותר טוב מ-60 ערן 13/06/2013 00:12:18
   שמח על החלטתכם להסיר את הסרטון !   שמח על החלטתכם להסיר את הסרטון ! ערן כהן 11/06/2013 12:56:14
  שפכטל    שפכטל יעקוב 10/06/2013 10:02:29
    היכן בארץ?   היכן בארץ? yaya 10/06/2013 10:16:41
         שכטל   שכטל יעקוב 10/06/2013 10:58:39
            צור קשר במייל   צור קשר במייל yaya 10/06/2013 11:18:32
     ליאור שפירא אתה לא מכיר   ליאור שפירא אתה לא מכיר יעקוב 10/06/2013 15:02:22
        אשלח המלצה במסר   אשלח המלצה במסר ניהול פרוייקטים בבנייה 10/06/2013 23:17:23
    המלצה לשפכטל אמריקאי- רק של חברת אייפל הכי טוב!   המלצה לשפכטל אמריקאי- רק של חברת אייפל הכי טוב! ירון 20/06/2013 08:34:17

אתר אורבונד

אודות אורבונד

תקרות גבס אקוסטיות

תקרות מינרליות אקוסטיות

קרניזים מעוצבים

03-6342853