Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון
מנהל פורום מיזוג אוויר :
מוטי - אלקטרה [Email]

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום



  במיני מרכזי - האם כדאי לשים דמפרים גם בסלון ?    במיני מרכזי - האם כדאי לשים דמפרים גם בסלון ? eli 16/03/2008 23:03:08
     דמפרים למזגן בסלון   דמפרים למזגן בסלון יוסי לאור 19/03/2008 15:32:36
         רצוי להשאיר יותר מ-50% מהפתחים פתוחים כל הזמן.   רצוי להשאיר יותר מ-50% מהפתחים פתוחים כל הזמן. אלון - אקלים חימום וסביבה 23/03/2008 13:41:31
             לאלי   לאלי מוטי משיח 08/08/2009 19:58:51
  המלצה למיזוג דירה    המלצה למיזוג דירה מישהי 15/03/2008 07:39:24
    מישהו בבית? למה לא עונים פה?   מישהו בבית? למה לא עונים פה? מישהי 17/03/2008 10:27:52
     חימום או קירור חלל גבוה   חימום או קירור חלל גבוה יוסי לאור 19/03/2008 15:41:05
         תודה, עוד כמה שאלות...   תודה, עוד כמה שאלות... מתחילה 21/03/2008 07:59:16
             כמו שכתב יוסי, בקירור לא תהיה לך בעיה...   כמו שכתב יוסי, בקירור לא תהיה לך בעיה... אלון - אקלים חימום וסביבה 23/03/2008 13:34:35
  אלון, האם תוכל לתת קישור?    אלון, האם תוכל לתת קישור? דניאל 14/03/2008 18:45:47
    דניאל - קישור למה אתה צריך?   דניאל - קישור למה אתה צריך? אלון - אקלים חימום וסביבה 23/03/2008 13:30:31
  עזרה בבחירת מזגן אלקטרה    עזרה בבחירת מזגן אלקטרה alfred 14/03/2008 17:40:53
    למה אף אחד לא עונה ?   למה אף אחד לא עונה ? alfred 22/03/2008 09:11:43
    תבדוק בדף הקודם ותראה את ההבדלים בין השניים   תבדוק בדף הקודם ותראה את ההבדלים בין השניים אלון - אקלים חימום וסביבה 23/03/2008 13:30:00
         לא הצלחתי לראות שום תשובה   לא הצלחתי לראות שום תשובה alfred 24/03/2008 17:20:51
     יש מעט הבדלים בין הדגמים.   יש מעט הבדלים בין הדגמים. אלון - אקלים חימום וסביבה 01/04/2008 19:58:06
  קמינים    קמינים וני 14/03/2008 07:25:20
     קמין   קמין מוקד חום 14/03/2008 09:00:29
     תשובה לשאלתך בעניין הקמין.   תשובה  לשאלתך בעניין הקמין. מאיר 05/04/2008 11:35:44
  פרקט עץ ןחמום תת רצפתי    פרקט עץ ןחמום תת רצפתי גלי 12/03/2008 10:14:05
     חימום תת ריצפתי   חימום תת ריצפתי רן 18/03/2008 15:17:26
         זהירות מצידון!   זהירות מצידון! לקוח מאוכזב 20/03/2008 18:39:10
     הנחת פרקט על גבי חימום תת רצפתי קיים   הנחת פרקט על גבי חימום תת רצפתי קיים ג´יוואן - אקלים חימום 24/03/2008 14:53:26
     קובץ מצורףייעוץ ע"י איש מקצוע ללא התחייבות   ייעוץ ע"י איש מקצוע ללא התחייבות סטויצקי גל 17/07/2009 10:55:06
  מזגן והנמכת גבס בבית כנסת    מזגן והנמכת גבס בבית כנסת חני 10/03/2008 23:25:56
     חני - לפי הפרטים המועטים שמסרת נראה שזה לא יספיק.   חני - לפי הפרטים המועטים שמסרת נראה שזה לא יספיק. אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 23:14:13
     מיזוג בבית כנסת   מיזוג בבית כנסת יוסי לאור 19/03/2008 15:29:36
     קובץ מצורףחני אני אומן ויטראז´ אפשר להציע לבית כנסת   חני אני אומן ויטראז´ אפשר להציע לבית כנסת איציק 23/03/2008 16:44:22
  מיזוג, דחוף    מיזוג, דחוף וני 10/03/2008 17:04:59
     מיצובישי   מיצובישי בנאי 11/03/2008 11:19:25
         האם התקנה של מיני מרכזי מציבוצי בירושלים גם חסכוני   האם התקנה של מיני מרכזי מציבוצי בירושלים גם חסכוני יוסף 11/03/2008 21:23:20
             מנסיוננו העשיר עם מיצובישי אני יכול לומר שהמזגנים   מנסיוננו העשיר עם מיצובישי אני יכול לומר שהמזגנים אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 23:05:15
                 עלויות   עלויות וני 12/03/2008 06:50:42
                     במידה ובאמת אינוורטר של מיצובישי זול יותר   במידה ובאמת אינוורטר של מיצובישי זול יותר אורי 12/03/2008 14:17:08
                     הי ויני אני בדיוק אבל בדיוק ....   הי ויני אני בדיוק אבל בדיוק .... ליאור 12/03/2008 17:50:34
                        נצתרך=נצטרך   נצתרך=נצטרך ליאור 12/03/2008 18:03:05
                         לא הסקה בנפט   לא הסקה בנפט וני 13/03/2008 07:02:18
                             ויני משהו חשוב על משאבת חום   ויני  משהו חשוב על משאבת חום ליאור 13/03/2008 21:31:41
                                 איפה קונים   איפה קונים וני 14/03/2008 07:11:01
                                     כן צריך מיכל נפט ,,,   כן צריך מיכל נפט ,,, ליאור 14/03/2008 07:45:09
                                     מזגן מיצובישי   מזגן מיצובישי רון 25/11/2010 05:53:49
                                         מזגן מיצובישי   מזגן מיצובישי רון 25/11/2010 05:58:13
  התקנת יחידת מעבה חיצונית - על הקיר או על הקרקע?    התקנת יחידת מעבה חיצונית - על הקיר או על הקרקע? דודי 06/03/2008 23:01:46
     עדיף להתקין את המעבה על הקרקע בגלל הויברציות   עדיף להתקין את המעבה על הקרקע בגלל הויברציות אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 22:46:25
  המלצה למיזוג דירתי    המלצה למיזוג דירתי ארז 06/03/2008 11:28:25
     תלוי במקום שיש עבור המעבים   תלוי במקום שיש עבור המעבים אורי 06/03/2008 13:34:52
        האם כבר נצבר נסיון מספיק עם רב מאייד של אלקטרה?   האם כבר נצבר נסיון מספיק עם רב מאייד של אלקטרה? עמית 06/03/2008 14:51:26
         הבהרות   הבהרות ארז 06/03/2008 15:39:58
             מעבה = יחידה חיצונית. מאייד = פנימית   מעבה = יחידה חיצונית. מאייד = פנימית אורי 06/03/2008 19:24:27
   מי יודע מה ההספק הכי גדול למזגן עלי מיציבוצי ומחיר   מי יודע מה ההספק הכי גדול למזגן עלי מיציבוצי ומחיר יוסף 05/03/2008 20:55:20
     מיצובישי   מיצובישי בנאי 11/03/2008 11:20:53
        מיני מרכזי   מיני מרכזי יוסף 11/03/2008 21:24:34
             מיצובישי השיקה לא מזמן סדרת מזגנים מיני מרכזיים   מיצובישי השיקה לא מזמן סדרת מזגנים מיני מרכזיים אלון - אקלים חימום וסביבה 11/03/2008 22:38:18
  חימום ומיזוג עם תקרה גבוהה    חימום ומיזוג עם תקרה גבוהה גיל 01/03/2008 18:20:46
     מאוורר תקרה דו-כיווני, בחורף יוריד את האוויר החם   מאוורר תקרה דו-כיווני, בחורף יוריד את האוויר החם אבידן 03/03/2008 12:26:39
     בחורף - סוודר דק וגרביים עבות בנוסף למיזוג   בחורף - סוודר דק וגרביים עבות בנוסף למיזוג דוד 03/03/2008 14:18:54
     חימום מלמטה, מיזוג מלמעלה   חימום מלמטה, מיזוג מלמעלה ג´יוואן - אקלים חימום 03/03/2008 14:50:19
     קובץ מצורףפתרון מושלם לחימום חלל גבוה   פתרון מושלם לחימום חלל גבוה סטויצקי גל 17/07/2009 10:58:26
  הכנות למיזוג בשלד    הכנות למיזוג בשלד דור 01/03/2008 09:50:50
     לקבל אישור מהקונסטרוקטור לגבי מיקום פתחים ומעברים   לקבל אישור מהקונסטרוקטור לגבי מיקום פתחים ומעברים הלוחש לסוסים 02/03/2008 13:27:15
    בשל,   בשל, אלון - אקלים חימום וסביבה 03/03/2008 21:36:14
     מסכים עם ידידי "הלוחש".....   מסכים עם ידידי "הלוחש"..... אלון - אקלים חימום וסביבה 03/03/2008 21:42:01
  תעלות הובלת אויר עבור מזגן מיני מרכזי ?    תעלות הובלת אויר עבור מזגן מיני מרכזי ? j 28/02/2008 16:27:18
     כבר הוכח שבתעלה עגולה יש פחות חיכוך לאויר וכתוצאה   כבר הוכח שבתעלה עגולה יש פחות חיכוך לאויר וכתוצאה אלון - אקלים חימום וסביבה 03/03/2008 21:48:47
  חימום תת צפתי דחוף!!!    חימום תת צפתי דחוף!!! אורנית 28/02/2008 14:20:22
     כנסי לפורם בניה, עשי חיפוש לאחור ותמצאי ים של   כנסי לפורם בניה, עשי חיפוש לאחור ותמצאי ים של הלוחש לסוסים 28/02/2008 15:09:49
    קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק   קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק מתן פתרונות חימום 28/02/2008 23:26:16
     קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק   קודם כל קצת סדר בבלאגן חימום רצפתי חשמלי עובד רק מתן פתרונות חימום 28/02/2008 23:32:50
     חימום תת רצפתי במים   חימום תת רצפתי במים ג&#;יוואן - אקלים חימום 03/03/2008 14:58:34
     קובץ מצורףחימום תת ריצפתי חשמלי   חימום תת ריצפתי חשמלי סטויצקי גל 17/07/2009 11:00:15
  חימום מים ביתי בגז    חימום מים ביתי בגז nitti 27/02/2008 23:52:53
     לא ברור מה זה תשובות חלקיות. השאלות פשוטות   לא ברור מה זה תשובות חלקיות. השאלות פשוטות הלוחש לסוסים 28/02/2008 15:14:04
     הוראות תקן הגז לגבי נקודות חשמל בסמוך למתקן גז   הוראות תקן הגז לגבי נקודות חשמל בסמוך למתקן גז ג´יוואן 02/03/2008 17:39:56
        עזרת לי מאד! תודה רבה!   עזרת לי מאד! תודה רבה! nitti 03/03/2008 22:56:26
  חימום תת-רצפתי במים ושיפוץ    חימום תת-רצפתי במים ושיפוץ barbara 27/02/2008 20:52:13
     ברברה שלום   ברברה שלום מתן פתרונות חימום 28/02/2008 23:36:48
       <img border=0 src=smiles/101.gif> barbara 01/03/2008 19:34:41
         תלחצי על הקישור בראש הפורום ותראי   תלחצי על הקישור בראש הפורום ותראי אריק 02/03/2008 16:50:18
   שאלה לפורום מזגן עלי lg או אלקטרה 4 כ"ס   שאלה לפורום מזגן עלי  lg או אלקטרה 4 כ"ס יוסף 25/02/2008 18:33:09
  חימום חשמלי תת ריצפתי    חימום חשמלי תת ריצפתי ירון 25/02/2008 17:23:14
     קובץ מצורףחימום תת ריצפתי - שדה אלקטרומגנטי   חימום תת ריצפתי - שדה אלקטרומגנטי סטויצקי גל 17/07/2009 11:03:52
  מה ההבדל בין סלוט לסטריפליין    מה ההבדל בין סלוט לסטריפליין נוגה 24/02/2008 20:29:32
     השמות משתנים לפי היצרנים   השמות משתנים לפי היצרנים אלון - אקלים חימום וסביבה 24/02/2008 21:34:31
        יש אתר שוראים שם את סוגי הסלוט והסטריפליין?   יש אתר שוראים שם את סוגי הסלוט והסטריפליין? יוסי 26/02/2008 20:34:42
            יש קישור לאתר?   יש קישור לאתר? נוגה 26/02/2008 22:48:25
                 קישורים לאתרים בנושא מפזרי אוויר למזגנים.   קישורים לאתרים בנושא מפזרי אוויר למזגנים. G 27/02/2008 08:22:40

אינדקס אדריכלים מעצבים ואנשי מקצוע

מדריך חברות ומוצרים

קורסי ארכיג'וב-סטודיו

שרותי השמה לאדריכלים מעצבים ומהנדסים

לוח דרושים

מתן חסות לפורום