אני מכירה את החוק שדורש היתר עירייה ואני חושבת שגם השכן יודע זאת. ודווקא מכיוון שאני לא רוצה מיד לרוץ ולעשות עניינים, אני מחפשת איזשהו תקן מקובל, כדי להראות לו שעליו לקצר את רוחב הגגון ולקבוע אותו בשיפוע יותר גדול - מתוך הסכמה בינינו ובלי לערב גורמים נוספים. האם אתם מכירים תקן כזה?
תודה לכולכם.