בהחלט יש בסיס לחששם של הקונים, שכן אין באפשרותם לדעת בוודאות (באופן מוכח במסמכים) כי החלקים שלך בנכס מייצגים דווקא את הדירה שאתה מוכר להם. בנוסף, יש בנקים למשכנתאות שיעמיסו קשיים על קבלת הלוואה לרכישת דירה כזו.
יש ארבע דרכים לנסות ו"להקל" על המצב:
האחת - לרשום את הבנין כבית משותף (למרות שזה נשמע מסובך במקרים רבים מדובר בפעולה פשוטה יחסית)
השניה - להשיג את הסכם השיתוף בין הבעלים המקוריים של הבנין (כולל תשריט) או לערוך הסכם שיתוף בין כל הבעלים הקיימים של הבניןולרשום את אותו הסכם בטאבו כהסכם שיתוף.
השלישית - במידה ויש לך את ההסכם המקורי - להתחקות אחר שרשרת המעבירים של הדירה שלך עד היום (ניתן לראות זאת בנסח ההסטורי בטאבו).
הרביעית - לקבל את אישורם הכתוב של בעלי כל הדירות בבנין כי הדירה שייכת לך.