שלום ותודה שוב
מדובר בבנין מגורים מדורג עם כניסות ניפרדות. סה"כ 9 שכנים.
השטח הוא גינה פרטית בטאבו שצמודה לדירתי בקומת הקרקע. לשכן אחר כבר יש שם חניה על שטח שלו, ואני רוצה להמשיך את החניה שתהיה צמודה לשלו. לא מדובר בשום בניה מסובכת אלא בישור חלק מהגינה ויציקת משטח בטון. מובן שמדובר בבית מגורים ולא עסק. וכאמור חלק מבעלי הדירות בבנין שלי מתנגדים.
שכחתי משהו?
אשמח לקבל כאמור התייחסות נוספת