חסרים פרטים עובדתיים בשאלה שלך, כך שיש קושי להשיב עליה, כגון:
האם הבבנין בו רצונך לבנות את החניה הינו בית משותף?
האם השטח עליו אתה רוצה לבנות את החניה צמוד לדירה שלך/לבית העסק שלך (במה מדובר: דירה/בית עסק/חנות)?
לא ברור למה כוונתך: "בנית חניה"? מה בדיוק אתה בונה? חניה תת קרעית/חניה עילית מקורה/לא מקורה?אחר?
למה שימש השטח שאתה רוצה לייעד אותו לחניה?
האם יש בתחום החלקה עליה נמצא הבנין עוד מקומות חניה?
לא ברורה הטענה שאתה מייחס לשכנים :"נגרע מקום חניה ברחוב? למה כוונה?
ובאותו הענין של השכנים: מי השכנים? האם אלה הדיירים/בעלי הדירות בבית המשותף? או אולי השכנים המתגוררים בסמוך לבנין שלך?
תמסור פרטים נוספים - ובטוחני שגם תקבל תשובות מן המשתתפים בפורום.