1. האם אין היתר בניה לבית מאחר והבית נבנה ללא היתר או שההיתר פשוט הלך לאיבוד או משהו דומה?
2. על פי מה מחושבות האגרות לרשות אם אין היתר (ארנונה וכד´)
בכל מקרה ברגע שתבצע איזה שהיא פעולת בניה המצריכה היתר המועצה תקפוץ על ההזדמנות לחייב אותך בהכנתו.(ללא קשר לתב"ע)
לא טוב ולא רע, זה סתם פרווה