תגיד ארד,
הייתה לוקח את המשפחה שלך לטיול באוטו בכבישי הארץ במהירות 100 או 90 לפי המותר,
ברכב שאין לו רשיון יבוא ואין לו תו תקן של רשות המכוניות האולמית ?
ואף אחד לא בדק שהגלגלים מחוזקים
ואף אחד לא בדק שחגורות הבטיחות קשורות למשהו.
ואף אחד לא בדק שהשלדה ישרה
להמשיך ?
אז: "והכל תקין" ? אם האמרה הזאת עומדת עדיין, סימן שאני לא יודע לדבר !
שיהיה יום יפה, גם לי
גל