להלן תגובתי בהתייחס למס´ הסעיפים:
1. שאלתי מי חתום על הבקשה להייתר, צריך להיות אדריכל מהנדס רשומים כולל מס´ רשיון.
2. ברר יותר על החברה, אל תסתפק במוכרת, כבר ראינו דברים מוכרים במקומותינו. מס´ רשיון, סוג רשיון, תחום רשיון וכד´.
3. נסה להשיג את התוכניות האדריכליות, את התוכניות הקונסטרוקטיביות וכל סט אחר שיש מהתוכניות. לידיעתך תוכנית קונסטרוקציה במקרה זה נעשית לפי תוכנית אדריכלות ולא להפך !
4. רשום אצלך את כל פרטיו כולל היום.
5. נסה לעשות ביטוח בכתב כולל סירוב אם יש מהחברה שפנית אליה, בדוק לפי ראות עיינך אם לא מסוכן להמשיך להתגורר שם.
6. על אחריותך להזמין גורם זה. יש בכל רשות עירונית, לפחות תן דיווח ודרישה. הכל בכתב כמובן.
7. אל תפזר מילים של "שיקריים" כרגע אל תעסוק בכך, למרות שקשה. רק השג עותק ברור לקריאה !
8. בהחלט ניתן, וזה כל הסיפור שהולך במדינתנו (על זה בדיוק יש לי את הוויכוחים גם בפורמים אלו), כך זה צריך להיות, מאחר והחוק דורש מהמתכנן לאשר את הביצוע !!! האחריות לטיב הביצוע היא מהמתכנן, בשביל זה קיבל רשיון.
המתכנן צריך לדווח על טיב הביצוע ועל כל שינוי שנעשה בשטח, בהתאם לתוכניות שקיבלו אישור. יפה וחכם !.
9. מצויין, צלם בנתיים עוד ביחס לזמן, אולי יש תוספת שינוי.
10. תודה על ההזמנה, אבל...לצערי מוכר לי ואני לא לוקח סיכונים, בבית החדש אשמח.