1. לגבי מי חתום על היתר הבניה מהנדס החברה וגם הוועדה לתכנון ובניה.
2. החברה שבנתה היא חברה קבלנית גדולה ומוכרת בשיטת הבניה שלה.
3. את התוכניות עשה מהנדס החברה שהוא חתום על התוכניות שיקריות שהוגשו לוועדה לתכנון ובניה
4.את תוכנית הקונסטרוקציה עשה מהנדס החברה.
5. מתגוררים משפחתי ואני
6. לא היה גורם עיריה או רשות מקומית במידה ויש משרד שמטפל במבנים מסוכנים מבקש בכל בקשה את הכתובת או טלפון
7.גם החישובים החדשים שהוגשו למהנדס בית המשפט הם שיקריים ולא מדויקים ולא נכונים
8.האם יתכן שוועדה מחוזית לתכנון ובניה תאשר חישובים סטטיים של קונסטרוקציה אשר המידות לא נכונות המבנה של הגג שונה גודל הגג גדול פי 2 מהשרטוטים שהוגשו לוועדה .
9. יש תמונות שממחישות את ליקוי הבניה.
10. תודה ומוזמן לביקור