כאשר השופט יעמוד בפני הכרעה, יבחן את המקרה לגופו יחד עם האווירה הציבורית הקשה בנושא בניה בימים אלו, אני בטוח שלא רק שתזכה בתביעה נגד הקבלן אלא גם תקבל חזרה את הוצאות המשפט.
זו רק דעתי מתוך נסיון לעודד אותך, אין לי כל השכלה משפטית.
מצער שאנשים כה רבים בארץ לא מבינים שכשבונים בית יש לפנות לאדריכל. אתה כנראה כבר מבין.