באשר לשאלתך :
אכן ניתן לדעת מה יהיו העליות של אגרות הבניה וזאת על ידי ברור פשוט שניתן לבצע במחלקת ההנדסה בעיריה.
יש לקחת בחשבון שלעיתים קרובות מלבד אגרות בניה יש לשלם אגרות פיתוח והיטלי השבחה.
עצתי לפנות למחלקת ההנדסה בעיריה ולבקש תיק מידע תמורת תשלום של כ - 120 ש"ח ועל פי תיק זה שתקבל תוכל לדעת במפורש מה זכויותיך במסגרת אחוזי בניה, תפלושת קרקע, קוי בניה, מספר קומות וכו´ וכמו כן תוכל לדעת אילו היטלים עליך לשלם אך סכום מדויק תוכל לקבל רק לגבי אגרות הבניה מים וביוב לגבי פיתוח והשבחה הנושא מעט יותר מורכב.
מקווה שעניתי לשאלתך למידע נוסף פנה אלי למיל.