תגובתי אך ורק לפי החוק,
בדקי, את דרישות התב"ע בשכונה החדשה:
האם ישנה הערה בעניין שיטות החימום ?
כל שינוי בחזית (כלומר כל קיר חיצוני),
דרוש הייתר.
עכשיו אם זו שכונה חדשה יכול להיות שזה כבר בהיתר שלו.
ניתן לברר זאת בתוכניות המאושרות בתיק בעירייה.
בהצלחה
גל