תראה,
שינויים, גוררים עבודה !
תוכנית חדשה, סקיצה, הוראות, טלפונים, פקסים, תאומים...זמן.
זה ברור...
מישהו צריך לשלם על זה...זה גם ברור.
נראה לי שאתה מסכים.
עכשיו נשאר רק לברר, את המחיר.
השינויים שעליהם אתה מדבר בדבריך, הם לא שינויים מהותיים...אבל שינויים קטנים.
אם ליזם יש מחירון שינויים, דרוש לקבל עותק ממחירון זה, זה נורמאלי שאנשים ירצו לעשות פה ושם שינויים !
אז דווח לנו מה רשום במחירון ומה דורש הקבלן.
להשתמע
גל