איתן צדק... אתה מקרה אבוד... "חוק הוא לא בשביל עו"ד"... הוא בשביל אנשים כמוך.בעצם בשביל מה צריך יועצים משפטיים לועדות הרישוי, אולי נמליץ על חוות דעתך. כמה שדעתך לענין. אבל שוב זו דעתך
דרך אגב אתה יכול להמשיך להשאיר הודעה בסגנון שלך מלמטה, תמשיך להוכיח לכולם מי אתה.