ראשית אציין כי עשית בסדר גמור,
כתבת תוכניות "לעיון" וכך זה צריך להתבצע.
בשלב זה התוכניות עדיין לא מפותחות עד כדי רמת "למכרז" וכמובן לא "לביצוע".
ואתה שומר על תקן סימון זה וזה יפה.
עד כאן בנושא המקצועי עשית כמתבקש בחוק !
בנושא האנושי,
אם יש לכך "חשש" כפי שכתבת, במקרים כאלו מוציעים מכתב, ובו תכתוב ללקוח ותסביר לו, כמובן בלי להאשים אותו בשום דבר ולא לגרום לאי נוחות.
במכתב תציין עד העבודה שהתבצעה עד כה, וכן שנמסרו תוכניות לעיון בלבד עבור, הערכה תקציבית. הוסף כמובן, שורה הוראה על התוכנית האוסרת על שימוש בתוכניות כתוכניות לביצוע !
ובזה עשית הכל כדי להגן על עצמך!!!