http://www.building.org.i
l/general2/index.php3?Sit
eName=building_center&
;lan=en
רק זכור - חוזה סטנדרטי מגן עליך מפני בעיות סטנדרטיות.
כל דבר שהוא סטנדרט, לרוב אין עליו ויכוח והוא אינו מהווה בעיה, כך שמעצם ההגדרה, חוזה שכזה לא יגן עליך כנדרש.
החוזים ברשת מכילים תחומים אפורים רבים ונעדרים סעיפים חשובים אחרים.
לקבלת מושג כללי הם יכולים לעזור.
ברור לך שעורך-דין (או מנהלי הפורום) לא יפרסמו חוזה רציני ברשת - הם גובים עליו כסף - רק אדריכלים הם פראיירים שעובדים בחינם :-)
בהצלחה