חולק עליכם בגדול,
לגרטש - אל יתהולל עו"ד כמבין בתכנון ובחוק התכנון והבנייה, שאני בטוח שלא קראת אותו לפי תשובותיך בפורום.
ולשאר החוכמולוגים,
אתם לא קראתם את החוק, והפנמתם את דרישותיו, אשמח לערוך דיון מקצועי בנושא, אני כבר מנסה שנתיים, אך תגובותיכם חוזרות על עצמן, תגובות והערות לגופו של אדם ולא לגופם של דברים.
אין דבר, כנראה שהנכם אטומים ונעולים במחשבותיכם, מה לי להלין על כך, אני לא !