כששניים אומרים לך שאתה שיכור אז תשתוק ותאמין להם.
תפסיק כבר לקשקש בכל הפורומים את השטויות שלך בענין אחריות ביצוע ופיקוח.
אחראי לביצוע הוא מי שחתם על אחריות לביצוע בפני הועדה המקומית לתכנון ובניה. לא האדריכל ולא הקונסטרוקטור המתכננים אחראים לביצוע. הם אחראים לתכנון וישנה הפרדה ברורה ומוחלטת בענין זה. אתה כותב את הדברים כמבין דבר בעוד שאתה מבין כלום. הבעיה שמי שבאמת לא מבין יחשוב שאתה יודע מה שאתה אומר.
נמאס ממך כבר תכניס למוח האטום שלך.
אחריות לביצוע חלה על מהנדס או אדריכל שחותמים על אחריות ביצוע.