צור זה שוב אני איך אני פונה לכונס הנכסים הרשמי+ בדיקה בחשבונות המוגבלים שציינת.
צור,במידה והחוזה יפול בגלל המוכר איך ניתן להעריך את גובה הפיצויים המגיעים לי, האם ישנו חוק על גובה הפיצוי.
עוה"ד שלי התרשל ולא ציין התניות ופיצוי בגין ביטול החוזה.
אני ואשתי עברנו טירטורים רבים עקב עיסקה זאת שנמשכת כבר מעבר ל3 חודשים ואני רוצה להאמין שעוגמת הנפש שנגרמת לנו תילקח בחשבון.
ושוב המון תודה לך