צור זה שוב דניאל חלו התפתחויות ונכון צדקת רשם החברות אכן איננו עדכני. העו"ד שלי קיבל פירוט (B.D.I)שסטטוס החברה פעילה, ואילו הבנק מצא והודיע לי שהחברה בהליכי פירוק כבר מ1999 גם עו"ד של המוכר לאחר שיחה נסערת עימו הודה בפני שכך,אך לטענתו הוא לא ידע מכך בזמן חתימת החוזה ולכן לא ציין זאת.למעשה הסתירו ממני מידע קריטי וספק עם בתם לב.
האם על עו"ד היתה החובה לברר ולציין את הסטטוס הנכון בחוזה(ע"פ חוק).האם סטטוס החברה כיום איפשר לעו"ד להתייחס אליה כאל המוכר כשהיא בהליכי פירוק.(2 הבעלים כיום נפרדו לדרכם והם בעלי עסק אחר)???המון תודה אתרכם מכובד ושימושי,ישר כח!