אבל אם יקרה חס וחלילה אסון לאחד הילדים, מה תגידי אז,
אם אין לך רשיון אז אסור לך להפעיל שם פעוטון.
גם אולמי וורסאי שינו ייעוד למבנה ללא רשיון, כלומר לא היה להם עסק חוקי.
שנים הרביצו קופה,
אבל מה עכשיו, יגידו למשפחות שאיבו את יקיריהן?
מה הבעיה? עשי רשיון וביחוד עם ילדים, עבדי לפי החוק.