לרוני
עליך לבנות קיר תומך (יציקת בטון מזוין) אשר בחלקו העליון יבלוט כ 20 ס"מ מעל מפלס אדמת הגן המתוכננת ועליו כפי שאמר גיא תבנה גדר "קלה" (רשת למשל) בגובה 1.10 מ´ לפחות לבטיחות.
את הקיר אמור לתכנן מהנדס הקונסטרוקציה של הבנין ועלויות בנייתו הם בד"כ עליך כוון שאתה בעל המגרש הגבוה יותר.
אם השכן התחתון חפר את מגרשו מתחת ל00 שקבעה הרשות המקומית ובכך גרם לכך לתוספת יציקה אזי הוא צריך לשלם את ההפרש מכיסו
בהצלחה