במידה והקיר בנוי בחציו על המגרש שלך וגם אתה השתתפת בעלות בנייתו - יש לך 50% בעלות עליו.
תוכל להשתמש בו כאוות נפשך, כל עוד לא חרגת מתקנון הבנייה באזורך.
אולם, כתוצאה מחיבור לקיר, קיר השכן יינזק, ואז תצטרך לתקן את הנזק/ לשלם פיצוי...
לכן, אני ממליץ להשתמש בכולנאס משותף
ולבנות קיר/ קורה נפרדת לחנייה.
יקי