נראה לי כי יש לך הגנה בכך שלא ערכת תכניות עבודה או תכניות להיתר. ברור לגמרי שרק התחלתם לדבר.
אם יהיה צורך תסביר את הדברים בשיחה -במילים. זכור שמולך עומדים בני אדם ואם אתה משוכנע בנקיון כפיך יש להניח שהצד האחר ישוכנע גם הוא.
אני מניח שהדברים לא יגיעו אפילו לכך ובודאי לא מעבר לכך אפילו אם מישהו יחליט בכלל לערב אותך.
להרגע!
פילי