ע"פ תקנות תכנון והבניה, פרק א´ תכנון ובניה, סימן ג´-חלונות, סעיף2.2 חדר מגורים ומטבח יכילו חלונות הפונים אל החוץ.
סימן ה´ סעיפ 2.6 קובע שבבנינים שבריאות המשתמשים עלולה להפגע בגלל ריבוי עשן אדים וכו, או אם לא התקימו הוראות סימן ג´ חובה להתקין מערכת אוורור מלאכותית. . מספר החלפות האויר בשעה הנדרש למטבח בבית שאינו מיועד למבוגרים יהיה 3 .
בכל מקרה יש לשמוע את חוו"ד המשפטנים . להערכתי יש תקדימים משפטיים שקובעים שלמרות סימן ה´ יש לתכנן את המבנה לפי סימן ג´ דהיינו לבצע חלון.
בכל מקרה, כמתכנן, אוכל לומר לך שהדבר אינו תקין לדעתי, אלא במקרים מסוימים כגון מלון דירות.