אביב,
אם הדירה שאתם רוכשים היא הדירה היחידה שלכם אז על סכום של כ-100,000$ הראשונים (הסכום המדוייק הוא בשקלים ומתעדכן כל שלושה חודשים). תשלמו 0.5% מס במקום 3.5% מס. אם הנכם זכאים של משרד השיכון, לא תשלמו מס על הסכום הנ"ל.
בנוסף, ללא קשר למצב המשפחתי ולמצב הנכסים, ברכישה "רגילה" של דירה מדרגת המס העליונה (מעל ל-160,000$ בערך) עומדת על 4.75% עד לסוף שנת 2003, ואח"כ היא אמורה לעלות ל-5%.