יוסי
כאשר הועדה מאשרת בקשה שאין בה שום דבר חריג היא בדרך כלל לא צריכה לבקש אישור של אף אחד. אם השטח בבעלותו של השכן שלך וקיימת לו הזכות להשתמש בגג ואם תכנית בניין עיר מתירה הקמת חדר על הגג הרי שלא היה צריך לקבל אישורך לכך.
כדאי שתחזור ותבדוק את הנתונים שלך.
אם לעומת זאת אושרה הבניה כאשר אחד התנאים שפרטתי למעלה לא התקיים יש מקום להלין על הועדה. ויש מקום לערב עורך דין בטיפול בענין. כאן הזמן שלי לפרוש ולפנות את הבמה לבעלי מקצוע אחרים.
פילי