עירית שלום
בעיתך איננה התעמרות הרשויות בך אלה בעיה אמיתית הנובעת מדיני הקנין .
הסכמת הדירים לסגירת המרפסת היא במישור דיני התכנון והבניה . אבל הואיל ולצורך סגירת המרפסות אתם מנצלים את כל אחוזי הבניה של כל הגוש צריך את הסכמת כל בעלי הגוש לכך , כלומר ויתור מפורש של כל הבעלים האחרים על אחוזי הבניה שלהם . להזכירך את לא הבעלים של כל הגוש אלא רק חלק יחסי ולכן צריך את הסכמתם לויתור הקניני בנוסף להסכמה התיכנונית.
בהצלחה צור .