ששכר האדריכל יוצא כשכר מהנדס האינסטלציה?
בדקי שוב את שכתבתי:
כתבתי לך, שלמי 10% מעלות הפרוייקט בתחומו.
אדריכל אמור לקבל 10% מעלות הבנייה בתחומו. כלומר בעבודה שהוא תכנן.
לפיכך וגם נכון,
מהנדס האינסטלציה יקבל 10% מעלות הבנייה של המערכת שהוא תכנן. כלןמר אם מערכת האינסטלציה עלותה 40,000 $ מתוך סה"כ עלות הפרוייקט ששוויו 550,000 $ אז שכרו יהיה: 4,000 $ + מע"מ כחוק.
מקווה שעכשיו הבנת,
בהצלחה
גל