אז בטח קיימת את הדרישות בסעיף 8 בחוק המהנדסים והאדריכלים ואת יכולה לתבוע אותו.
אך לפי דעתי יש לך בעיה עם סעיף 10 שכן סיכמת עם הקבלן שיפנה אליך קליינטים, לדעתי יש כאן מקום לניגוד עניינים מאחר והקבלן הוא גם המבצע, יהיה לך בעיה עם הפיקוח העליון.
(החוק אל טיפש הא?)