שהאחריות אכן חלה עלינו. ההגנה היחידה שאולי יש היא בקשה מפורשת בכתב של המזמין לתכנן לו מעקה לשימושו האישי שאינו עומד בדרישות. או אולי מכתב רשום שתשלח לו לפני התכנון המציין כי המעקה אינו עומד בדרישות התקן ולכן אתה מסיר אחריות מתכנונו וכמובן תמנע מתכנון מפורט שלו. בפועל.
אחרת חלה האחריות המקצועית הכוללת גם על עניין זה, ולדעתי גם בעוד שנים רבות יכולה תאונה לרדוף אותך.
אני מכיר עורכי דין המתפרנסים "בכבוד..."
ממקרים כאלה.
ישנו הסיפור הידוע על הבעלים של חנות רהוט ידועה שילדה נפלה דרך המעקה בחנות והוא נשפט לשישה חדשי עבודות שרות למרות שהמקום אפילו לא היה בבעלותו.
מצטער
פילי